Επιχειρήσεις

Eurobank: Αποκτά το 13,41% της Ελληνικής Τράπεζας έναντι 70 εκατ. ευρώ

Σε συμφωνία για την απόκτηση ποσοστού 13,41% στην Ελληνική Τράπεζα έναντι συνολικού τιμήματος 70 εκατ. ευρώ προχώρησε η τράπεζα Eurobank, θυγατρική της Eurobank Holdings.

Η συναλλαγή έγινε με τη Wargaming Group Limited, ενώ μόλις ολοκληρωθεί, το ποσοστό της Eurobank στην Ελληνική Τράπεζα θα αυξηθεί στο 26%.

Μέσω της εξαγοράς η Eurobank επιδιώκει την περαιτέρω διείσδυση στην κυπριακή αγορά.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

 Η Τράπεζα Eurobank Ανώνυμη Εταιρεία («Eurobank»), θυγατρική της «Eurobank Ergasias Υπηρεσιών και Συμμετοχών Ανώνυμη Εταιρεία» (Eurobank Holdings), ανακοινώνει τη σύναψη σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών («SPA») με τη Wargaming Group Limited, βάσει της οποίας, η Eurobank συμφώνησε να αποκτήσει ποσοστό 13,41% (55.337.721 μετοχές) στην Ελληνική Τράπεζα Δημόσια Εταιρεία Λτδ («Ελληνική Τράπεζα») αντί συνολικού τιμήματος €70.000.000.

Η εξαγορά υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις και θα ολοκληρωθεί μετά την πλήρη εκπλήρωσή τους. Μέχρι τότε, η Wargaming Group Limited θα συνεχίσει να διατηρεί την πλήρη νομική και πραγματική κυριότητα των μετοχών προς πώληση, καθώς και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτές.

Η Eurobank κατέχει ήδη ποσοστό 12,59% στην Ελληνική Τράπεζα και συνεπώς, μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής η συμμετοχή της θα ανέλθει σε 26,0%. Η επένδυση αυτή είναι εναρμονισμένη με τη στρατηγική του Ομίλου Eurobank να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία του στις βασικές αγορές, στις οποίες διατηρεί στρατηγικό ενδιαφέρον και αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις θετικές προοπτικές της Κυπριακής οικονομίας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου