Επιχειρήσεις

Folli Follie: Στις 10 Μαρτίου θα κριθεί το μέλλον της

Τη συμφωνία εξυγίανσης της Folli Follie καλούνται να εγκρίνουν οι μέτοχοι της εταιρείας σε γενική συνέλευση, προγραμματισμένη για τις 10 Μαρτίου. 

Η έγκριση της συμφωνίας είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της και την επαναφορά της εμπιστοσύνης από τους μεγάλους Οίκους Μόδας και Ομορφιάς με τους περισσότερους από τους οποίους διέκοψε τη συνεργασία αντιπροσώπευσης των σημάτων τους στη χώρα μας, όταν ξέσπασε το μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο.

Είχε προηγηθεί η εκδίκαση του αιτήματος της της Folli Follie για επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης με βάση τα άρθρα 106 β και 106 δ του πτωχευτικού κώδικα από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, παρά τις αντίθετες προσπάθειες που κατέβαλε ο εκ των ιδρυτών της εταιρείας Δημήτρης Κουτσολιούτσος, όταν υπέβαλε μέσω του νομικού του εκπροσώπου,  αίτημα απόρριψης.

Σχετικά με το σχέδιο εξυγίανσης, τυπικά  προβλέπει τη δημιουργία δύο νέων εταιρειών της OpsCo και της AssetCo, με έδρα το Λουξεμβούργο, στις οποίες θα μεταβιβαστούν η εμπορική δραστηριότητα των ιδιόκτητων σημάτων Folli Follie και Links of London και τα περιουσιακά στοιχεία της σημερινής εταιρείας αντίστοιχα. Η πρώτη θα είναι κατά 90% θυγατρική της δεύτερης, ο έλεγχος της οποίας θα ανήκει στους ομολογιούχους πιστωτές.  Σύμφωνα με τον οικονομικό σχεδιασμό, για το τρέχον έτος, οι πωλήσεις αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τα 43 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά την προγραμματισμένη για τις 10 Μαρτίου γενική συνέλευση των μετόχων με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης τη συμφωνία εξυγίανσης της εταιρείας, να σημειωθεί ότι, σε περίπτωση μη επίτευξης της απαιτούμενης – σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό της εταιρείας – απαρτίας για τη λήψη αποφάσεων επί του ανωτέρω θέματος, οι μέτοχοι θα κληθούν σε επαναληπτική γενική συνέλευση στις 22 Μαρτίου 2021.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον