Επιχειρήσεις

H Τράπεζα Ηπείρου με ανταγωνιστικό τιμολόγιο υπηρεσιών διαχρονικά στο πλευρό των πελατών

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου Ιωάννης Βουγιούκας αναφέρθηκε στο ανταγωνιστικό τιμολόγιο υπηρεσιών που προσφέρει διαχρονικά η Τράπεζα Ηπείρου, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα (6.9.2024).

Η συζήτηση προέκυψε με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα για τη μείωση των προμηθειών των συστημικών τραπεζών αλλά και τις αναμενόμενες ανακοινώσεις της κυβέρνησης για το συγκεκριμένο θέμα στη ΔΕΘ. Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου στηρίζει έμπρακτα την τοπική οικονομία, διατηρώντας τα τελευταία χρόνια μία τιμολογιακή πολιτική εξαιρετικά ανταγωνιστική και από τις χαμηλότερες της αγοράς, με χαμηλές προμήθειες σε υπηρεσίες πρώτης γραμμής και ζήτησης.

Ενδεικτικά, η Τράπεζα Ηπείρου προσφέρει:

  • Εξίσωση της προμήθειας για άμεσες πληρωμές (instant payments) με την προμήθεια εμβάσματος κανονικής προτεραιότητας, δηλαδή στα 0,9 ευρώ για ποσά έως 10.000 ευρώ
  • Μηδενική προμήθεια εισερχομένων εμβασμάτων ανεξαρτήτως ποσού
  • Μηδενική προμήθεια εξόφλησης λογαριασμών μέσω πάγιων εντολών και e-banking

Ο κ. Βουγιούκας ανέφερε: «Η Τράπεζα Ηπείρου στέκεται σταθερά δίπλα στους πελάτες της με άμεση εξυπηρέτηση στα καταστήματα του Δικτύου, χωρίς ραντεβού, προσφέροντας όλες τις τραπεζικές υπηρεσίες στα φυσικά μας καταστήματα αλλά και ψηφιακά με ασφάλεια».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον