Τα κέρδη από τις δραστηριότητες της Henkel κατά το έτος 2024 πάνε καλύτερα από ό,τι αναμενόταν, σύμφωνα με σημερινή (17.7.2024) δημοσίευση του Handelsblatt.
Συγκεκριμένα, η Henkel πέτυχε 28,4% υψηλότερα λειτουργικά κέρδη το α΄ εξάμηνο του 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 και γι’ αυτό αναμένει υψηλότερα έσοδα για το σύνολο του έτους. Αυτό ανακοίνωσε η εισηγμένη στο DAX εταιρεία σε έκτακτη ανακοίνωση σήμερα το απόγευμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με τα νέα δεδομένα, η Henkel αναμένει περιθώριο κέρδους 13,5 έως 14,5% για το σύνολο του ομίλου, ενώ, πριν την αύξηση των κερδών, ο διευθύνων σύμβουλος Κάρστεν Κνόμπελ (Carsten Knobel) είχε υποθέσει περιθώριο 13 έως 14%. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι ο τομέας των καταναλωτικών αγαθών είναι πιο κερδοφόρος από ό,τι είχε αρχικά υποτεθεί.
Ο Κνόμπελ προωθεί τη μεγαλύτερη αναδιοργάνωση στην ιστορία της Henkel, καθώς έχει συγχωνεύσει τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα Persil και Pril με το αποδυναμωμένο τμήμα καλλυντικών (Dial, Syoss). Αυτή ήταν η απάντησή του στην επίμονα αδύναμη ανάπτυξη και τα χαμηλά περιθώρια κέρδους του ομίλου.
Κνόμπελ: «Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη»
Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, η Henkel έχει μέχρι στιγμής διακόψει ή πουλήσει εμπορικά σήματα με κύκλο εργασιών 650 εκατ. ευρώ και έχουν περικοπεί τουλάχιστον 2.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο διευθυντής ελπίζει ότι η συγχώνευση που ξεκίνησε την άνοιξη του 2022 δεν θα αποφέρει μόνο οφέλη κόστους, αλλά θα καταστήσει την επιχείρηση πιο αποτελεσματική.
Η αύξηση των προβλέψεων παρέχει αποδείξεις ότι θα μπορούσε πράγματι να το πετύχει. «Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη», δήλωσε ο Κνόμπελ. Η συγχώνευση των καταναλωτικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σαφείς επιτυχίες.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία, η Henkel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στον καταναλωτικό τομέα κατά 4,3% σε 5,3 δισ. ευρώ με δική της πρωτοβουλία. Ωστόσο, αυτό οφείλεται κυρίως στις υψηλότερες τιμές που κατάφερε να προωθήσει η Henkel στο εμπόριο, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 5,1%.
Παράλληλα, η Henkel πούλησε και πάλι λιγότερα προϊόντα, με τις πωλήσεις στον τομέα των απορρυπαντικών και των προϊόντων καθαρισμού να μειωθούν κατά 0,9%.
Οι επώνυμες εταιρείες υποφέρουν από το γεγονός ότι πολλοί καταναλωτές στρέφονται συχνότερα στις ιδιωτικές ετικέτες λόγω του υψηλότερου κόστους ζωής. Το γεγονός ότι η Henkel διακόπτει τη λειτουργία των εμπορικών σημάτων έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο στα στοιχεία πωλήσεων της εταιρείας με έδρα το Ντίσελντορφ.
Ο δεύτερος πυλώνας των δραστηριοτήτων της Henkel είναι οι κόλλες. Ο Όμιλος θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς σε αυτόν τον τομέα και σε αυτόν η Henkel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις, τα κέρδη και τα περιθώρια κέρδους.