Επιχειρήσεις

IKEA: Επανατοποθετείται στην ελληνική αγορά – Τα επόμενα βήματα

Την νέα στρατηγική με έμφαση στο repositioning επιχειρεί στην ελληνική αγορά η ΙΚΕΑ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν από την εταιρεία στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης.

Στο πλαίσιο της ανανεωμένης στρατηγικής στην ελληνική αγορά, η ΙΚΕΑ, μεταξύ άλλων, αναπτύσσει τον τομέα των υπηρεσιών και ενισχύει το συμβουλευτικό τμήμα διακόσμησης και επίπλωσης, καθώς όπως τόνισε η διευθύντρια επικοινωνίας Άντα Γιαννεσκή «Η ΙΚΕΑ δημιουργεί 80 χρόνια με διαφορετικό τρόπο από όσα πιστεύει κανείς».

Εν τω μεταξύ, όσον αφορά την αναπτυξιακή πολιτική του δικτύου στην ελληνική αγορά, ο σχεδιασμός προβλέπει δύο νέα μεσαίου μεγέθους ΙΚΕΑ σε Πάτρα και Ηράκλειο, ενώ στα καταστήματα που λειτουργούν σε Πειραιά και στο εμπορικό κέντρο The Mall of Athens, σύντομα θα δημιουργηθούν νέοι αποθηκευτικοί χώροι, για την εξυπηρέτηση των αναγκών των καταστημάτων.

Όσον αφορά από το υπόλοιπο δίκτυο καταστημάτων, στα Χανιά, το ΙΚΕΑ λειτουργεί ως κέντρο παραγγελιών και παραλαβών, ενώ από τη βόρεια Ελλάδα το κατάστημα της Κομοτηνής μεταφέρθηκε σε μεγαλύτερο χώρο στην Αλεξανδρούπολη.

Να σημειωθεί, επίσης, ότι μεγάλο κατάστημα θα λειτουργήσει και στο Ελληνικό, για το οποίο δεν υπάρχει ακόμα το σχετικό χρονοδιάγραμμα.

Αναφορικά με την καταναλωτική κίνηση της τρέχουσας χρονιάς, τα μηνύματα είναι πολύ θετικά, ενώ από την εταιρεία αναφέρουν ότι αποτελεσματική είναι και η πολιτική μείωσης τιμών, η οποία έχει ήδη ανακοινωθεί.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον