Την νέα στρατηγική με έμφαση στο repositioning επιχειρεί στην ελληνική αγορά η ΙΚΕΑ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν από την εταιρεία στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης.
Στο πλαίσιο της ανανεωμένης στρατηγικής στην ελληνική αγορά, η ΙΚΕΑ, μεταξύ άλλων, αναπτύσσει τον τομέα των υπηρεσιών και ενισχύει το συμβουλευτικό τμήμα διακόσμησης και επίπλωσης, καθώς όπως τόνισε η διευθύντρια επικοινωνίας Άντα Γιαννεσκή «Η ΙΚΕΑ δημιουργεί 80 χρόνια με διαφορετικό τρόπο από όσα πιστεύει κανείς».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εν τω μεταξύ, όσον αφορά την αναπτυξιακή πολιτική του δικτύου στην ελληνική αγορά, ο σχεδιασμός προβλέπει δύο νέα μεσαίου μεγέθους ΙΚΕΑ σε Πάτρα και Ηράκλειο, ενώ στα καταστήματα που λειτουργούν σε Πειραιά και στο εμπορικό κέντρο The Mall of Athens, σύντομα θα δημιουργηθούν νέοι αποθηκευτικοί χώροι, για την εξυπηρέτηση των αναγκών των καταστημάτων.
Όσον αφορά από το υπόλοιπο δίκτυο καταστημάτων, στα Χανιά, το ΙΚΕΑ λειτουργεί ως κέντρο παραγγελιών και παραλαβών, ενώ από τη βόρεια Ελλάδα το κατάστημα της Κομοτηνής μεταφέρθηκε σε μεγαλύτερο χώρο στην Αλεξανδρούπολη.
Να σημειωθεί, επίσης, ότι μεγάλο κατάστημα θα λειτουργήσει και στο Ελληνικό, για το οποίο δεν υπάρχει ακόμα το σχετικό χρονοδιάγραμμα.
Αναφορικά με την καταναλωτική κίνηση της τρέχουσας χρονιάς, τα μηνύματα είναι πολύ θετικά, ενώ από την εταιρεία αναφέρουν ότι αποτελεσματική είναι και η πολιτική μείωσης τιμών, η οποία έχει ήδη ανακοινωθεί.