Επιχειρήσεις

Intercontinental ΑΕΕΑΠ: Με 27,02% η BriQ Properties 

H Intercontinental International ΑΕΕΑΠ, ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό κατόπιν σχετικών γνωστοποιήσεων που έλαβε από την εταιρεία με την επωνυμία BriQ Properties και την εταιρεία με την επωνυμία Ajolico Trading Limited, ότι επήλθε μεταβολή στα δικαιώματα ψήφου της Εκδότριας λόγω απόκτησης και διάθεσης σημαντικών συμμετοχών.

Ειδικότερα, η Intercontinental γνωστοποιεί ότι στις 11 Οκτωβρίου 2024 η BriQ απέκτησε από την Ajolico δυνάμει της από 10 Οκτωβρίου 2024 σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών, 2.836.949 μετοχές μετά δικαιώματος ψήφου εκδόσεως της Εταιρείας που αντιστοιχούν σε ποσοστό περίπου 27,02% του μετοχικού κεφαλαίου και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας.

Σε ακολουθία της ανωτέρω διάθεσης και απόκτησης σημαντικών συμμετοχών και σύμφωνα με τις γνωστοποιήσεις της BriQ και της Ajolico:

  1. Η BriQ κατέχει δύο εκατομμύρια οκτακόσιες τριάντα έξι χιλιάδες εννιακόσιες σαράντα εννέα (2.836.949) μετοχές εκδόσεως της Εταιρείας και ισάριθμα δικαιώματα ψήφου, που αντιστοιχούν σε ποσοστό περίπου 27,02% του μετοχικού κεφαλαίου και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας, ενώ δεν ελέγχεται από άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο στα πλαίσια του ν. 3556/2007, και
  2. Η Ajolico κατέχει πέντε εκατομμύρια τετρακόσιες τριάντα πέντε χιλιάδες ογδόντα (5.435.080) μετοχές εκδόσεως της Εταιρείας και ισάριθμα δικαιώματα ψήφου, που αντιστοιχούν σε ποσοστό περίπου 51,76% του μετοχικού κεφαλαίου και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας, ενώ δεν ελέγχεται από άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο στα πλαίσια του ν. 3556/2007.
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον