Με το σύνολο σχεδόν των καταστημάτων Jumbo στην Ελλάδα να παραμένει κλειστό το φετινό Μάρτιο, ο όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις κατά 24% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, λόγω της δραστηριότητας που αναπτύσσει στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία.
Όπως διευκρινίζει η διοίκηση της εταιρείας προς τους μετόχους των Jumbo, η αύξηση των πωλήσεων κατά 24% τον Μάρτιο του 2021, αντιστάθμισε τις απώλειες που κατέγραψε ο όμιλος το πρώτο δίμηνο του έτους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Έτσι, κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς (Ιανουάριο – Φεβρουάριο – Μάρτιο) οι συνολικές απώλειες που κατέγραψε ο τζίρος κυμάνθηκαν στο -11%, όταν το πρώτο δίμηνο του 2021 είχαν υπολογιστεί στο -19%.
Η εικόνα ανά χώρα
Σχετικά με τις αγορές που δραστηριοποιείται:
Στην Ελλάδα: Σχεδόν το σύνολο των καταστημάτων Jumbo παρέμειναν κλειστά κατά το μήνα Μάρτιο. Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά -31% περίπου σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο όπου τα καταστήματα είχαν λειτουργήσει έως τα μέσα Μαρτίου 2020.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην Κύπρο: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν κατά συνέπεια οι πωλήσεις ήταν υπερδιπλάσιες, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020.
Στη Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo για το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +47% περίπου κατά τον Μάρτιο 2021.
Στη Ρουμανία: Λειτούργησαν και τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020.