Site icon NewsIT
12:00 | 07.04.21

Jumbo: Πώς επηρέασαν τις πωλήσεις του ομίλου τα κλειστά καταστήματα στην Ελλάδα, λόγω Covid

Jumbo
Newsit Newsroom

Με το σύνολο σχεδόν των καταστημάτων Jumbo στην Ελλάδα να παραμένει κλειστό το φετινό Μάρτιο, ο όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις κατά 24% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, λόγω της δραστηριότητας που αναπτύσσει στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Όπως διευκρινίζει η διοίκηση της εταιρείας προς τους μετόχους των Jumbo, η αύξηση των πωλήσεων κατά 24% τον Μάρτιο του 2021, αντιστάθμισε τις απώλειες που κατέγραψε ο όμιλος το πρώτο δίμηνο του έτους. 

Έτσι, κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς (Ιανουάριο – Φεβρουάριο – Μάρτιο) οι συνολικές απώλειες που κατέγραψε ο τζίρος κυμάνθηκαν στο -11%, όταν το πρώτο δίμηνο του 2021 είχαν υπολογιστεί στο -19%.

Η εικόνα ανά χώρα

Σχετικά με τις αγορές που δραστηριοποιείται:

Στην Ελλάδα:  Σχεδόν το σύνολο των καταστημάτων Jumbo παρέμειναν κλειστά κατά το μήνα Μάρτιο.  Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά -31% περίπου σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο όπου τα καταστήματα είχαν λειτουργήσει έως τα μέσα Μαρτίου 2020.

Στην Κύπρο: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν κατά συνέπεια οι πωλήσεις ήταν  υπερδιπλάσιες, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020.

Στη Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo για το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +47% περίπου κατά τον Μάρτιο 2021.

Στη Ρουμανία: Λειτούργησαν και τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version