Η δημιουργία 10 νέων mega καταστημάτων «Public + home» περιλαμβάνεται στο επενδυτικό πλάνο του Public Group για την επόμενη τριετία, διευρύνοντας τη φυσική παρουσία της εταιρίας σε στρατηγικές τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα.
Ειδικότερα, μέχρι το τέλος του 2024, προγραμματίζεται η λειτουργία δύο νέων καταστημάτων σε κομβικές περιοχές, το Ίλιον και το Ηράκλειο Κρήτης, με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές και να αναβαθμίσει την εμπειρία αγορών τους, ανταγωνιζόμενη τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες της σύγχρονης αγοράς. Με αυτές τις προσθήκες, το δίκτυο καταστημάτων Public θα αριθμεί συνολικά τα 47.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ολοκλήρωση του καταστήματος «Public + home» στο Ίλιον εντάσσεται στο τριετές επενδυτικό πλάνο, συνολικής αξίας 10 εκατ. ευρώ, και προγραμματίζεται να λειτουργεί πλήρως έως το τέλος της χρονιάς, με την ακριβή ημερομηνία έναρξης να ανακοινώνεται σύντομα, όπως ανέφεραν κύκλοι της εταιρείας.
Το κατάστημα αυτό θα καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της τοπικής αγοράς, παρέχοντας στους κατοίκους του Ίλιον μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία που συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, οικιακές συσκευές, μεγάλες τηλεοράσεις και προϊόντα ψυχαγωγίας.
Με την προσθήκη του νέου καταστήματος, ενισχύεται η παρουσία του Public Group σε μια περιοχή με δυναμική ανάπτυξη, ενώ η επικείμενη λειτουργία του μετρό θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο την πρόσβαση, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και στην τοπική οικονομική δραστηριότητα, όπως τόνισαν οι ίδιες πηγές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σημειώνεται ότι η στρατηγική του Public Group εστιάζει στη συνεχή αναβάθμιση του δικτύου, ενσωματώνοντας σύγχρονες υποδομές και λύσεις που ενισχύουν την αγοραστική εμπειρία, ενώ παράλληλα επεκτείνει τη φυσική της παρουσία σε κομβικά σημεία σε όλη τη χώρα και την Κύπρο. Στόχος της Public παραμένει η λειτουργία συνολικά 70 καταστημάτων, καλύπτοντας συνολική επιφάνεια που θα ξεπερνά τα 100.000 τ.μ.
Οι καινοτομίες του Public Group για την φετινή Black Friday
Σημαντικές αλλαγές μέσα στα χρόνια εμφανίζει η Black Friday, αντανακλώντας τη μεταβαλλόμενη δυναμική στις καταναλωτικές ανάγκες και τις εμπορικές στρατηγικές των επιχειρήσεων. Οι καταναλωτές πλέον είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί, αναζητώντας πραγματικές προσφορές και διαφάνεια στις αγορές τους, με βάση τα λεγόμενα κύκλων της εταιρείας.
Ωστόσο, η ανησυχία για το αν έχουν πετύχει την καλύτερη δυνατή τιμή συχνά επηρεάζει την εμπιστοσύνη τους στις εκπτώσεις, ειδικά σε μια περίοδο που η πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα είναι έντονη.
Απαντώντας σε αυτές τις προκλήσεις, τα Public εισάγουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία «Εγγύηση Τιμής», καλύπτοντας περισσότερα από 1 εκατ. προϊόντα. Η υπηρεσία αυτή διασφαλίζει ότι, αν ένας καταναλωτής βρει το προϊόν που αγόρασε σε χαμηλότερη τιμή σε άλλο οργανωμένο λιανέμπορο, θα του επιστραφεί η διαφορά στο Public Wallet για μελλοντική χρήση. Η Εγγύηση Τιμής ισχύει για 14 ημέρες από την αγορά και αφορά προϊόντα τεχνολογίας, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές, καθώς και τηλεοράσεις.
Παράλληλα, τα Public διευκολύνουν περαιτέρω τις πληρωμές με το πρόγραμμα «Όλα Άτοκα» χωρίς πιστωτική κάρτα και προσφέρουν ελκυστικά προνόμια μέσω του πρωτοποριακού προγράμματος ανταμοιβής Public για τους πελάτες, επιστροφή χρημάτων σε κάθε αγορά στο Public Wallet με δυνατότητα εξαργύρωσης σε επόμενες αγορές, οποιαδήποτε στιγμή στα καταστήματα Public και το public.gr.
Όσον αφορά την παράδοση, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε περισσότερα από 2.400 Box Now Lockers και τη δυνατότητα παραλαβής στο κατάστημα σε μόλις 60 λεπτά. Με αυτές τις πρωτοβουλίες, τα Public φιλοδοξούν να προσφέρουν στους καταναλωτές μια πιο ασφαλή, ευχάριστη και οικονομική εμπειρία Black Friday συνολικά, ανταποκρινόμενα στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.