Ετήσια αύξηση τζίρου κατά 20% σημειώνει η ελληνική εταιρεία Roller Kappatos, όπως δήλωσε χθες (17.2.2025) ο CEO της εταιρείας, Θεόφιλος Καππάτος, σε δημοσιογραφική συνάντηση.
Συγκεκριμένα, η Roller Kappatos ιδρύθηκε το 1971 και σήμερα κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των οικιακών συσκευών και αξεσουάρ, απασχολεί 70 άτομα προσωπικό και ο τζίρος της ανέρχεται στα 4,5 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το 70% των εσόδων της Roller Kappatos προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, σύμφωνα με τον κ. Καππάτο. Στόχος της εταιρείας για το 2025 – 2026 αποτελεί η αύξηση του τζίρου κατά 25%.
Παράλληλα, η Roller Kappatos διαθέτει ένα ισχυρό αποτύπωμα εξαγωγών με παρουσία σε διεθνείς αγορές, καθώς τα τελευταία 15 χρόνια εξάγει τα προϊόντα της σε 15 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Σιγκαπούρη και η Αυστραλία. Η εξαγωγική δραστηριότητά της συνεχίζεται δυναμικά και το 2025, διευρύνοντας το «άνοιγμα» σε νέες αγορές, όπως η Ρουμανία, η Σερβία, η Λετονία και η Δανία.
Μόνο η Αμερική λείπει από τον χάρτη της εταιρείας, αλλά όχι και από τα σχέδια της. Ο CEO της Roller Kappatos σχολίασε σχετικά: «Είναι στα σχέδια μας η Αμερική, αλλά έχει ένα πρόβλημα. Έχει πολύ μεγάλες συσκευές. Άρα πρέπει να αλλάξουμε και να το κάνουμε κάποια στιγμή, γιατί είναι πολύ μεγάλη η αγορά».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι περιλαμβάνει το δεκαετές επενδυτικό πλάνο της εταιρείας
Το επενδυτικό πλάνο της Roller Kappatos, που ξεπερνά τα 3 εκατ. ευρώ, βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2021, με στόχο να ολοκληρωθεί το 2030.
Σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορά την ανάπτυξη ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, που θα αποτελέσει το εφαλτήριο για την εξέλιξη της εταιρείας στο πλαίσιο του αναπτυξιακού πλάνου που έχει δρομολογηθεί μέχρι το 2030.
Ταυτόχρονα, το επενδυτικό της πλάνο περιλαμβάνει ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, όπως η ρομποτική συναρμολόγηση και οι αυτοματοποιημένοι φούρνοι βαφής, ενώ είναι σε εξέλιξη ψηφιακός μετασχηματισμός με την ανάπτυξη Enterprise Resource Planning, Warehouse management system και B2B πλατφόρμας.
Η επενδυτική αυτή στρατηγική ενισχύει την ηγετική θέση της εταιρείας στην αγορά και εξασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση για τους συνεργάτες και τους πελάτες της.