Ψήφο εμπιστοσύνης ρίχνει στην Ελλάδα η Sitel, δημιουργώντας στην Αθήνα το πρώτο πολύγλωσσο Κέντρο Υπηρεσιών, που θα υποστηρίζει όλες τις ευρωπαϊκές χώρες με 1.500 εργαζομένους έως το τέλος του 2023, υλοποιώντας επένδυση μεγαλύτερη των 6 εκατ. ευρώ.
Μέσα σε κλίμα αισιοδοξίας για την επόμενη ημέρα, την Πέμπτη 6/10 εγκαινιάστηκε το MAXhub της Sitel των Αθηνών, στο κτίριο Capitol, επί της οδού Ιουλιανού και 3ης Σεπτεμβρίου, παρουσία και του Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη.
Από το MAXhub της Αθήνας η Sitel εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ισπανία, Ελλάδα και πολλές άλλες, καλύπτοντας ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο πελατών στους κλάδους του τουρισμού, του fintech, του λιανικού εμπορίου, του αυτοκινήτου, της ιατρικής κ.ά. Το Κέντρο Υπηρεσιών των Αθηνών υποστηρίζει 24 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Αγγλικών, Ελληνικών, Γερμανικών, Δανικών, Νορβηγικών κι άλλων.
Sitel: Τα σχέδια για Ελλάδα
Ο όμιλος Sitel αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους προϊόντων και λύσεων εμπειρίας πελατών (Customer Experience) στον κόσμο, με 160.000 εργαζόμενους, που εδώ και 40 χρόνια υποστηρίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 γλώσσες. Τα έσοδα του ομίλου το 2021 ανήλθαν στα 4,3 δισ. $, από τη δραστηριότητα σε 40 χώρες.
Το MAXhub που δημιούργησε στην Αθήνα, ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2021 με 30 υπαλλήλους και μέχρι σήμερα έχει αυξήσει το προσωπικό στους 700 εργαζομένους. Στόχος είναι, έως το τέλος του 2023 να φτάσει τα 1.500 άτομα προσωπικό, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία και την απασχόληση.
Με αφορμή τα εγκαίνια, ο Olivier Camino, Συνιδρυτής και COO του Ομίλου Sitel, η Benedita Miranda, Γενική Διευθύντρια της Sitel για Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία, και ο Γιώργος Καβακλιλής, Διευθυντής του MAXhub στην Ελλάδα, έκοψαν την κορδέλα των εγκαινίων.
Όπως είπε ο Olivier Camino «To MAXhub της Αθήνας άνοιξε μέσα στην πανδημία και αυτό μας δυσκόλεψε αρκετά, ωστόσο η ομάδα μας στην Ελλάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και μετέτρεψε το όραμά μας σε πραγματικότητα. Για την Sitel τo MAXhub της Αθήνας είναι ένα πολύ ισχυρό ατού, καθώς γνωρίζουμε ότι καλούμαστε κάθε μέρα όλο και περισσότερο να ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες ανάγκες των πελατών μας μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης όπου καλύπτουμε όλες τις διαφορετικές γλώσσες. Και αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ στην Αθήνα».
«Η στρατηγική απόφαση της Sitel να εισέλθει στην ελληνική αγορά είναι θεμελιώδης για τον Όμιλο καθώς ενισχύει την παρουσία μας και εγγυάται την κλιμάκωση της υποστήριξης σε πολλαπλές γλώσσες κατά 50%. Από αυτήν την εγκατάσταση υποστηρίζουμε 24 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Αγγλικών, Ελληνικών, Γερμανικών, Δανικών, Νορβηγικών και άλλων γλωσσών» ανέφερε η Benedita Miranda. Όπως εξήγησε: «Τα MaxHubs είναι οι «ναυαρχίδες» των γραφείων μας, που όχι μόνο αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι η εταιρεία μεταμορφώνεται και προσαρμόζεται με καινοτόμο τρόπο στο νέο υβριδικό μοντέλο εργασίας αλλά εγγυώνται και την ευημερία των εργαζομένων μας. Σε αυτά τα κέντρα οι εργαζόμενοι μπορούν να μαθαίνουν, να συνδέονται, να μοιράζονται και να έχουν νέες εμπειρίες, χάρη σε ένα σύνολο υπηρεσιών και εγκαταστάσεων που έχουν στη διάθεσή τους (όπως γυμναστήριο, φύλαξη βρεφών κ.λπ.). Αυτά τα κέντρα ενδυνάμωσης, των οποίων το όνομα προέρχεται από το «My Associate Experience» (MAX), εκτός από το ότι παρέχουν στους πελάτες υπηρεσίες Εμπειρίας Πελατών με βελτιστοποιημένο τρόπο, επιτρέπουν επίσης στη Sitel να είναι μια ακόμη πιο ανθρωποκεντρική εταιρεία, συμβάλλοντας στην ευζωία τους».
Sitel: Η σημασία της επένδυσης
Για την επένδυση στην Ελλάδα η κ. Benedita Miranda τόνισε: «Η επένδυση της Sitel στην Ελλάδα είναι πολύ συμφέρουσα και για τα δύο μέρη, καθώς εκτός από την παροχή ενός πολύγλωσσου Hub για τους πελάτες της εταιρείας –ειδικά στη γερμανική και τη σκανδιναβική αγορά– συμβάλλει επίσης σημαντικά στην τοπική οικονομία και απασχόληση».
«Αυτό το MAXhub αντιπροσωπεύει τη σταθερή δέσμευσή μας στην εμπειρία των εργαζομένων, δημιουργώντας ένα μέρος όπου οι άνθρωποί μας, οι οικογένειές τους και η κοινότητα μας θα έχουν πρόσβαση στα εργαλεία και τους πόρους που απαιτούνται για να παραμείνουν συνδεδεμένοι, επιτυγχάνοντας παράλληλα τους στόχους ανάπτυξης της επιχείρησης», δήλωσε από την πλευρά του ο Γιώργος Καβακλιλής, Διευθυντής του MAXHub της Sitel στην Ελλάδα.