Πτώση εσόδων και πωλήσεων παρουσίασε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο η Starbucks το γ’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2024.
Συγκεκριμένα, οι καθαρές πωλήσεις της Starbucks σημείωσαν 1% μείωση το γ’ τρίμηνο του 2024 φθάνοντας τα 9,11 δισ. δολάρια, ενώ οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις στα ίδια τα καταστήματα της εταιρείας κατέγραψαν μείωση 3% την ίδια περίοδο, λόγω της μείωσης κατά 5% των συγκρίσιμων συναλλαγών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσον αφορά τα κέρδη της Starbucks, αυτά ανήλθαν σε 1,05 δισ. δολάρια το γ’ τρίμηνο του 2024 έναντι 1,14 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων της Βόρειας Αμερικής μειώθηκαν κατά 2%, λόγω της μείωσης κατά 6% των συγκρίσιμων συναλλαγών, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από την αύξηση κατά 3% του μέσου εισιτηρίου- οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων των ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 2%, λόγω της μείωσης κατά 6% των συγκρίσιμων συναλλαγών.
Οι διεθνείς συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων μειώθηκαν κατά 7%, λόγω της μείωσης κατά 4% του μέσου εισιτηρίου και της μείωσης κατά 3% των συγκρίσιμων συναλλαγών- οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14%, λόγω της μείωσης κατά 7% τόσο του μέσου εισιτηρίου όσο και των συγκρίσιμων συναλλαγών.
Η εταιρεία άνοιξε 526 νέα καταστήματα το γ’ τρίμηνο του 2024, κλείνοντας την περίοδο με 39.477 καταστήματα: Το 52% λειτουργεί από την εταιρεία και το 48% με άδεια.