Site icon NewsIT
14:57 | 23.01.23

Super Market Γέγος: Από το Πόρτο Ράφτη σε Σκλαβενίτη και Μασούτη – Το deal της πώλησης και η ιστορία 51 χρόνων

Super Market Γέγος: Από το Πόρτο Ράφτη σε Σκλαβενίτη και Μασούτη – Το deal της πώλησης και η ιστορία 51 χρόνων

FILE PHOTO: A shopping trolley is pushed around a supermarket in London, Britain May 19, 2015. REUTERS/Stefan Wermuth/File Photo

Μαίρη Ι. Παπακωνσταντίνου

Με ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο διευθύνων σύμβουλος των σούπερ μάρκετ Γέγος, κ. Ευάγγελος Γέγος, σήμανε το τέλος της αυτόνομης πορείας της ΓΕΓΟΣ από την αγορά, καθώς, 51 χρόνια αφότου πρωτολειτούργησε στο Πόρτο Ράφτη, τα καταστήματα μεταβιβάστηκαν σε Σκλαβενίτη, και Μασούτη.

Μέλος του Ελληνικού Ομίλου Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ (ΕΛΟΜΑΣ), η ΓΕΓΟΣ είχε φθάσει να αριθμεί έξι συνολικά καταστήματα εκ των οποίων δύο στο Πόρτο Ράφτη κι από ένα σε Λούτσα, Μαρκόπουλο, Αργυρούπολη και Κερατέα. 

Για τα τέσσερα πρώτα, υπήρξε συμφωνία απόκτησης από την αλυσίδα Σκλαβενίτης, λίγο προτού εκπνεύσει το 2022.  Μάλιστα, οι δύο πλευρές συμφώνησαν μέχρι την λήξη των μισθωτηρίων συμβολαίων, τα καταστήματα σε Πόρτο Ράφτη, Λούτσα και Μαρκόπουλο να αναγράφουν στην πινακίδα τους και τα δύο ονόματα (ΓΕΓΟΣ – Σκλαβενίτης).

H συμφωνία επίσης προέβλεπε ότι, στα μέσα Ιανουαρίου, δηλαδή αυτές τις ημέρες, τα καταστήματα θα κλείσουν για μερικές μόνο ημέρες, με σκοπό τη ριζική εσωτερική ανακαίνιση, στα πρότυπα της Σκλαβενίτης.   

Κι ενώ για τα άλλα δύο καταστήματα, υπήρξαν διαπραγματεύσεις και με άλλους «μεγάλους» του λιανεμπορίου, τελικά το deal «έκλεισε» στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, όταν δημοσιοποιήθηκε η απόκτηση από την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Μασούτης των δύο καταστημάτων ΓΕΓΟΣ σε Αργυρούπολη και Κερατέα.

Τέλος εποχής

Για την αλυσίδα ΓΕΓΟΣ, με τη μεταβίβαση των καταστημάτων της στους δύο ισχυρούς παίκτες του λιανεμπορίου κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο μισού και πλέον αιώνα.

Το πρώτο κατάστημα λειτούργησε στο Πόρτο Ράφτη το 1971 κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.  Το αναπτυξιακό της πλάνο με έμφαση στα Μεσόγεια, ήταν ο λόγος που η αλυσίδα άφησε έντονο το αποτύπωμα της στην περιοχή και παράλληλα αποτέλεσε ελκυστική επενδυτική επιλογή για τους ισχυρούς του retail.  Το 2022 οι πωλήσεις της ΓΕΓΟΣ εκτιμώνται στα 19 εκατ. ευρώ, περίπου όσο και το 2021.  

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version