Θετικό αντίκτυπο είχε την περασμένη χρονιά ο όμιλος Swarovski, από το πρόγραμμα μετασχηματισμού, που ξεκίνησε το 2020, δίνοντας το έναυσμα στη διοίκηση να «ατενίζει» με αυτοπεποίθηση το 2023, βάζοντας ένα νέο μεγάλο στοίχημα από την ανανεωμένη συλλογή δημιουργημένων διαμαντιών, ως μέρος της στρατηγικής LUXignite.
Τα αποτελέσματα της οικογενειακής επιχείρησης Swarovski Crystal Business που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανακοίνωσε η διοίκηση, με επικεφαλής τον CEO της εταιρείας Alexis Nasard, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία από τον Ιούλιο του 2022.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν η επιχείρηση σημείωσε συνολική ανάπτυξη το 2022 σε όλα τα επίπεδα και ειδικότερα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων με επικεφαλής τα κοσμήματα με +15%, σε όλες τις επιχειρηματικές κατηγορίες με τις λιανικές πωλήσεις στο +13% και τα κρύσταλλα B2B στο +5% και σε όλα τα κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του +5% online που αντιπροσωπεύει το 20% της επιχείρησης λιανικής πώλησης.
Αφήνει πίσω τις ζημιές
Η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους, σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους, η οποία θα συνεχιστεί το 2023 για να επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα κερδών.
Η εταιρεία σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη +10% ύψους €1.830 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο έτος και μετά από τρία χρόνια σημαντικών ζημιών πέτυχε μια πολύ ισχυρή βελτίωση παρέχοντας σχεδόν κερδοφόρα αποτελέσματα σε ένα σκηνικό εξαιρετικά ασταθών γεωπολιτικών και μακροοικονομικών συνθηκών.
Τα αποτελέσματα του 2022 αρχίζουν να δείχνουν τον αντίκτυπο της στρατηγικής για το εμπορικό σήμα με γνώμονα το σχεδιασμό των προϊόντων που αποσκοπεί στην επαναβεβαίωση της εμβληματικής κληρονομιάς της SWAROVSKI στο σημερινό σύγχρονο πνεύμα, καθώς και την πρόοδο στον μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μοντέλου, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προϊόντων, της απλοποίησης της οργάνωσης και της ανάπτυξης του εμπορικού σήματος.
Προσδοκίες επόμενης μέρας
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο κ. Nasard τόνισε ότι: «Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική μας κατεύθυνση είναι σωστή και ότι η εμβληματική μάρκα και το προϊόν μας έχουν εξαιρετικές δυνατότητες. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε όλο τον κόσμο για την υποδειγματική δέσμευσή τους, καθώς και τους μετόχους της οικογένειας για την ισχυρή υποστήριξή τους.
Έχουμε κάνει ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, και η εστίασή μας το 2023 θα είναι η πειθαρχημένη εκτέλεση της νέας μας στρατηγικής και του επιχειρηματικού μας σχεδίου LUXignite, με έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και στις περαιτέρω επενδύσεις στο δίκτυο λιανικής πώλησης και στις βασικές στιγμές του εμπορικού σήματος».