Επιχειρήσεις

Temu και Shein στη δίνη των δασμών του Ντόναλντ Τραμπ – 120% πιο ακριβά προϊόντα στις ΗΠΑ από τις 2 Μαΐου

Τα πακέτα που αποστέλλονται από την Κίνα προς τις ΗΠΑ αξίας έως 800 δολάρια θα αντιμετωπίζουν δασμολογικό συντελεστή 120%

Το τελευταίο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ που αυξάνει τους δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές αυξάνει επίσης έναν ξεχωριστό αμερικανικό δασμό σε πακέτα χαμηλής αξίας που εισάγονται από την Κίνα – για τρίτη φορά μέσα σε οκτώ ημέρες – επηρεάζοντας έτσι και τους διαδικτυακούς κολοσσούς Temu και Shein.

Μέχρι φέτος, η λεγόμενη δασμολογική απαλλαγή de minimis παρείχε στους διαδικτυακούς λιανοπωλητές Shein και Temu με έδρα την Κίνα ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι πολλών ανταγωνιστών τους, αναφέρει το CNBC.

Από τις 2 Μαΐου, τα πακέτα που αποστέλλονται από την Κίνα προς τις ΗΠΑ και η αξία τους δεν υπερβαίνει τα 800 δολάρια θα αντιμετωπίζουν δασμολογικό συντελεστή 120%, σύμφωνα με την απόφαση.

Πρόκειται για αύξηση 30 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με προηγούμενη εκτελεστική πράξη που υπογράφηκε την Τρίτη, η οποία τριπλασίασε τους δασμούς de minimis στο 90%.

Το διάταγμα που υπογράφηκε την Τετάρτη αυξάνει επίσης το κόστος «ανά ταχυδρομικό αντικείμενο» για τις εν λόγω αποστολές χαμηλής αξίας σε 100 δολάρια από τις 2 Μαΐου, το οποίο αυξάνεται σε 200 δολάρια την 1η Ιουνίου.

Το διάταγμα επιτρέπει στους μεταφορείς που παραδίδουν τις αποστολές να επιλέξουν αν θα πληρώσουν το ποσοστιαίο ή το κατ’ αποκοπήν ποσοστό – αλλά δεσμεύονται σε αυτή την επιλογή και μπορούν να την αλλάξουν μόνο μία φορά το μήνα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον