Μία επένδυση, που κατατάσσεται στην ultra luxury κατηγορία αποτελούν τα Αστέρια Γλυφάδας, που θα διαθέτουν 128 κλειδιά και θα ολοκληρωθούν την επόμενη χρονιά. Με αυτά τα λόγια ο κ. Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality, που αναπτύσσει το έργο, αναφέρθηκε στο καινοτόμο συγκρότημα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, κατά την ομιλία του στην Prodexpo.
Αναφερόμενος στην υπερπολυτελή επένδυση ο κ. Χρυσικός ανέφερε, ότι: «Αρκετοί που είχαν δει την πρότερη κατάσταση των Αστεριών Γλυφάδας, δεν έχουν αίσθηση της έκτασης, η οποία είναι περίπου 280 στρέμματα. Εκεί δημιουργούμε ένα μικρό οικοδομικό αποτύπωμα, καθώς θα περιλαμβάνει μόνο 25.000 τ.μ. κτιριακών εγκαταστάσεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η κοινωνία το έχει υποδεχθεί πολύ καλά και το αναμένει, ενώ ως εταιρεία σεβόμαστε απόλυτα τους κατοίκους της περιοχής και φροντίζουμε τα έργα μας να μην προξενούν διάφορα ζητήματα (πχ όχληση, σκόνη κλπ). Όταν το έργο τεθεί σε λειτουργία, οι πελάτες του ξενοδοχείου θα είναι 5 λεπτά από την γειτονιά της Γλυφάδας και θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της τοπικής οικονομίας».
Όσον αφορά το εμβληματικό έργο των Αστεριών Γλυφάδας, ο κ. Χρυσικός ανέφερε πως αυτό χωρίζεται σε δύο κομμάτια: το ένα είναι το ξενοδοχειακό κομμάτι και το άλλο κομμάτι είναι σχεδιασμένο και για το ευρύ κοινό.
Έμφαση στην αειφορία
Επιπλέον, σημείωσε πως η έκταση είναι πολύ μεγάλη και πως στα σχέδια της εταιρείας είναι όχι μόνο η διατήρηση της υφιστάμενης βλάστησης, καθώς τα υπάρχοντα δέντρα και φυτά έχουν ήδη μεταφυτευτεί σε ειδικό φυτώριο εντός του χώρου, αλλά και η φύτευση 200.000 νέων φυτών και δέντρων που έχουν επιλεχθεί βάσει τους κλίματος της περιοχής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ως προς την ανάπτυξη βιώσιμων και πιο ενεργειακά αποδοτικών έργων, ο ίδιος ανέφερε ότι για την Grivalia Hospitality δεν νοείται νέα ανάπτυξη χωρίς κριτήρια βιωσιμότητας και χωρίς να κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο που να έχει την μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον.
Τα νέα έργα της εταιρείας θα στραφούν προς την πλήρη ενεργειακή αυτονόμηση, ενώ στα Αστέρια Γλυφάδας, όλη η ανάπτυξη έχει ξεκινήσει στα πρότυπα της αειφορίας, καθώς εκεί χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά και υπάρχει πρόβλεψη για φωτοβολταϊκά σε συγκεκριμένους χώρους, όπως στα πάρκινγκ, τα οποία θα εξασφαλίζουν την θέρμανση όλων των υδάτινων στοιχείων (πισίνες).
Η Aθηναϊκή Ριβιέρα
Για την Αθηναϊκή Ριβιέρα, ο κ. Χρυσικός επισήμανε πως αλλάζει γρήγορα και θα το καταλάβει σύντομα και ο απλός πολίτης καθώς σε αυτήν την περιοχή υλοποιούνται πολύ σημαντικές αναπτύξεις. Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε σε ένα νέο έργο της Grivalia Hospitality στην Βούλα, σημειώνοντας πως έτσι δημιουργείται ένα υψηλότατης ποιότητάς προϊόν που θα θέσει την Αττική και την Ελλάδα σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο στον παγκόσμιο χάρτη.
Στην ερώτηση αν το κοινό του ultra-luxury τουρισμού επαρκεί για να έχουν πληρότητα αυτές οι νέες αναπτύξεις, ο κ. Χρυσικός ανέφερε πως η Αθήνα πάντα είχε μικρό μερίδιο στο τουριστικό προϊόν και πως το μίγμα του τουρισμού στο ελληνικό GDP έχει ανέβει πολύ.
Τι είναι το ultra luxury προϊόν
Ο κ. Χρυσικός ανέφερε ότι : Όπως εμείς ορίζουμε το ultra-luxury προϊόν, δεν αρκεί απλά να αγοράσεις παλιές εγκαταστάσεις και να τις αλλάξεις. Αυτό που εμείς θεωρούμε ως ultra-luxury είναι το προϊόν εκείνο που ο πελάτης δεν χρειάζεται να μπει στο ασανσέρ πουθενά, αλλά περπατάει για να φτάσει στο δωμάτιο του. Πρόκειται για την διαδικασία του greenfield ή brownfield development
Ένα παράδειγμα τέτοιων αναπτύξεων είναι το Amanzoe που ανήκει στην ιδιοκτησία της Grivalia Hospitality και τα Αστέρια της Γλυφάδας.
O ultra luxury τουρισμός
Όπως είπε, ο ίδιος: Το προϊόν της Grivalia Hospitality δεν είναι ανταγωνιστικό με το υφιστάμενο προϊόν, καθώς απευθύνεται σε ένα πιο premium κοινό. Επιπλέον, σημείωσε πως στο κομμάτι των premium επισκεπτών, φέτος είχαμε πολύ μεγάλο κύμα από Αμερική, η οποία του χρόνου θα συνεχίσει να είναι ισχυρός πόλος ανάπτυξης του τουρισμού, ενώ έχουμε αρκετές αφίξεις στον τομέα υπερπολυτελούς τουρισμού και από την Βόρεια, Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, καθώς και από την Ασία και τη Μέση Ανατολή.
Στην ερώτηση αν το 2023 θα επέλθει ισορροπία στο θέμα του τουρισμού, ο κ. Χρυσικός εκτιμά πως η ισορροπία θα έρθει περισσότερο στο προϊόν που στηρίζεται από τους tour operators, σημειώνοντας πως η Ελλάδα είναι ήδη προορισμός υπερπολυτελούς τουρισμού, όπως για παράδειγμα στο κομμάτι του yachting, και πως όσο μεγαλύτερες επιλογές προσφέρει μία χώρα, τόσο μεγαλύτερος μαγνήτης γίνεται για πιο high-end επισκέπτες.
Camping υπερπολυτελείας στη Βούλα
Αναφορικά με τα έργα της εταιρείας, ο κ. Χρυσικός ανακοίνωσε πως η Grivalia Hospitality ετοιμάζει στην Βούλα ένα έργο που εστιάζει στο ultra-luxury glamping και είναι εντυπωσιακό τόσο από αισθητικής άποψης όσο και ποιότητας προϊόντος.
Αυτό το έργο θα είναι έτοιμο τέλος της επόμενης χρονιάς και θα εκεί θα βρίσκεται επίσης το πρώτο private members club στα Νότια Προάστια, με αθλητικές εγκαταστάσεις, spa, εστιατόρια και άλλες παροχές.
Επιπλέον, του χρόνου θα λειτουργήσει η τουριστική ανάπτυξη της Grivalia Hospitality στην Πάρο, δυναμικότητας 38 κλειδιών, ακολουθώντας το πρότυπο χαμηλής πυκνότητας που θέλει να εφαρμόζει η εταιρεία σε κάθε ανάπτυξη της.