Επιχειρήσεις

Αυξήθηκαν το 2023 οι λιανικές πωλήσεις ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στην εγχώρια αγορά

Tα προπανδημικά επίπεδα του 2019 ξεπέρασαν πέρυσι οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων, κλωστοϋφαντουργικών ειδών και υποδημάτων στην εγχώρια αγορά, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, που γνωστοποίησε σήμερα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

Στην εγχώρια αγορά οι πωλήσεις ενδυμάτων ήταν αυξημένες κατά 23,5%, αυτές των κλωστοϋφαντουργικών ειδών κατά 6% και εκείνες των υποδημάτων κατά 14,5%.

Κι αυτό, σε μια περίοδο που οι εξαγωγές ακολούθησαν το ίδιο έτος πτωτική πορεία, για πρώτη φορά την τελευταία εννιαετία, υπό την πίεση των πληθωριστικών πιέσεων και της μείωσης της ζήτησης για ρούχα στις αγορές όπου απευθύνονται τα ελληνικά προϊόντα.

Σε αξία, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων το 2023 ξεπέρασαν τα 3,5 δισ. ευρώ για τις επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία.

Αντίστοιχα, οι λιανικές πωλήσεις υποδημάτων και δερμάτινων ειδών ανήλθαν σε 570 εκατ. ευρώ και των κλωστοϋφαντουργικών ειδών σε 395 εκατ. ευρώ.

Συνολικά οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων – υποδημάτων και κλωστοϋφαντουργικών στην ελληνική αγορά το 2023 άγγιξαν τα 4,5 δισ. ευρώ και αντιστοιχούσαν στο 6,5% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων της χώρας.

«Η πραγματική αξία, εάν συνυπολογιστούν οι επιχειρήσεις που δεν τηρούν διπλογραφικά βιβλία, είναι πολύ μεγαλύτερη» επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΣΕΠΕΕ, σύμφωνα με τον οποίο οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων αποτελούν την πέμπτη σημαντικότερη κατηγορία, μετά τα τρόφιμα, τα καύσιμα, τα αυτοκίνητα και τα φαρμακευτικά είδη.

Ποσοστιαία η αύξηση στην ένδυση το 2023 έναντι του 2021 ανήλθε σε 10,8%. Ανά τρίμηνο, η πορεία αύξησης των λιανικών πωλήσεων ενδυμάτων το 2023, σε σχέση με το 2022, ήταν: πρώτο τρίμηνο +28%, δεύτερο + 9,5%, τρίτο +6,3% και τέταρτο + 7,1%.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον