Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για τα σούπερ μάρκετ της χώρας, την οποία δημοσίευσε η Longlust χθες (09.04.24), κατά τη διάρκεια του 14ου συνεδρίου Food Retail της Boussias.
Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας για τα σούπερ μάρκετ, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο σε δείγμα 1.200 καταναλωτών, αυτό που προκύπτει, ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης σκοράρει πιο ψηλά απ’ όλες τις άλλες αλυσίδες σε 7 από τους 13 δείκτες που μετρήθηκαν από την εταιρεία ερευνών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Απαντώντας στην ερώτηση ποιο σούπερ μάρκετ επισκέπτονται περισσότερο για τις αγορές τους, οι καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν πως ο Σκλαβενίτης είναι η πρώτη συγκεντρώνοντας ποσοστό 70% και ακολουθούν με μεγάλη διαφορά η ΑΒ με 44%, η Lidl με 42%, το My Market με 30% και η αλυσίδα Μασούτης με 22%.
Σε σχέση με το ερώτημα αν θα μπορούσαν να έχουν ένα οποιοδήποτε κατάστημα σούπερ μάρκετ δίπλα τους, ποσοστό 48% απάντησε πως να είναι κατάστημα του Σκλαβενίτη.
Πολύ παρακάτω στις προτιμήσεις όσων καταναλωτών συμμετείχαν στην έρευνα, ακολουθεί η Lidl (ποσοστό 17%) και η ΑΒ Βασιλόπουλος (10%).