Επιχειρήσεις

Έρχεται ενοποίηση του θεσμικού πλαισίου συγχωνεύσεων και διευκόλυνση ένταξης στην εναλλακτική αγορά του ΧΑ

Νομοσχέδιο για τη διευκόλυνση των διαδικασιών συγχωνεύσεων αλλά και της πρόσβασης στις αγορές κεφαλαίων για τις επιχειρήσεις ετοιμάζει το Υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του newsit.gr από αρμόδια στελέχη του Υπουργείο Οικονομικών, το νομοσχέδιο αυτό θα έλθει στη Βουλή τον ερχόμενο Ιούνιο.

Βασικά του στοιχεία θα είναι η ενοποίηση του θεσμικού πλαισίου για τις συγχωνεύσεις και η μείωση του ορίου τζίρου για την ένταξη της στην εναλλακτική αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Το νομοσχέδιο αυτό θα προβλέπει 4 βασικά σημεία:

1. Νέους τρόπους χρηματοδότησης των επιχειρήσεων πέρα από τις τράπεζες

Συγκεκριμένα, εξετάζονται νέες δράσεις χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ για επιχειρήσεις μετά από συγχώνευση και από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.

2. Διευκόλυνση ένταξης στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστήριο Αθηνών.

Εκείνο το οποίο εξετάζεται είναι η αύξηση του ορίου τζίρου για την εξαίρεση από τη δημοσιοποίηση στοιχείων επιχειρήσεων που εντάσσονται στην εναλλακτική αγορά του ΧΑ από τα 5 εκατ. ευρώ τζίρο στα 8 εκατ. ευρώ.

3. Ενίσχυση των κινήτρων για καινοτομία και επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη

Πληροφορίες αναφέρουν πως εκείνο που εξετάζεται είναι η αναπροσαρμογή του θεσμικού πλαίσιού που προβλέπεται σε νομοθεσία του 2020.

4. Ενοποίηση του θεσμικού πλαισίου για τις συγχωνεύσεις

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως υπάρχουν διαφορετικά θεσμικά πλαίσια που διέπουν τις συγχωνεύσεις των επιχειρήσεων τα οποία χρονολογούνται ακόμα και από τη δεκαετία του ’70.

 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον