Επιχειρήσεις

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards

Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing

Το 100% Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, απέσπασε συνολικά 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δέσμευσή του στην υποστήριξη του αθλητισμού και την προώθηση ενός υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου ζωής.

Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν επιστέγασμα της σταθερής και ουσιαστικής παρουσίας του Νερού ΑΥΡΑ σε πολλές, σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις, όπως ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, καθώς και της στήριξης κορυφαίων αθλητών όπως ο Εμμανουήλ Καραλής, ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης.

Για τη συνολική του προσφορά ως χορηγός, αλλά και για τις επιτυχημένες επικοινωνιακές του ενέργειες στο χώρο των αθλητικών διοργανώσεων κατά το περασμένο έτος, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ διακρίθηκε, με 5 βραβεία στα Sports Marketing Awards και με 9 βραβεία στα Sponsorship Awards, αναδεικνύοντας τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο αποτελεσματικές επικοινωνιακές εκστρατείες στο χώρο του Sports Marketing.

Πιο Συγκεκριμένα, το νερό ΑΥΡΑ, απέσπασε τα εξής βραβεία:

Sports Marketing Awards (5 βραβεία)

  • Χρυσό βραβείο στη κατηγορία «Best NEW Sponsorship» για τη νέα συνεργασία με τον κορυφαίο αθλητή του άλματος επί κοντώ, Εμμανουήλ Καραλή
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για την ετήσια παρουσία του brand στα Social Media, εστιάζοντας στους τομείς της ενυδάτωσης, διατροφής και του ισορροπημένου τρόπου ζωής αλλά και τη συμμετοχή σε fitness events
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Best Presence on Meta’s platforms»,  για το ολοκληρωμένο ετήσιο πλάνο επικοινωνίας του brand στις πλατφόρμες Facebook & Instagram
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Most Innovative Use of Content Creators & Influencers for a Sports Related Activity» για την επιτυχημένη συνεργασία με τους Ολυμπιονίκες Νίκο Παπαγγελή και Εμμανουήλ Καραλή, μέσω της επιδραστικής καμπάνιας «Η ΑΥΡΑ του Νικητή»
  • Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program – Strategy for Sportsman» για την ετήσια συνεργασία με τον Νίκο Παπαγγελή και τον Εμμανουήλ Καραλή, τόσο σε ψηφιακό όσο και σε τηλεοπτικό περιβάλλον

Sponsorship Awards (9 βραβεία)

  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «TV & Film Sponsorship» για την τηλεοπτική καμπάνια «Η ΑΥΡΑ του Νικητή», με πρωταγωνιστές τους Εμμανουήλ Καραλή και Νίκο Παπαγγελή
  • Για την ιδιά καμπάνια, επίσης, απέσπασε πλατινένια διάκριση στην κατηγορία «Best use of Activation Types», Χρυσό βραβείο ως «Brand Sponsorship», Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Branded Content» και Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Celebrity & Influencer Endorsement», προβάλλοντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στον καθένα να ξεχωρίσει και να ξεπεράσει τα προσωπικά του εμπόδια, ώστε να κατακτήσει τους προσωπικούς του στόχους
  • Χρυσό βραβείο «Social Media & Digital Sponsorship» για τη δημιουργία SoMe & Digital επικοινωνίας σε συνεργασία με τους αθλητές Νίκο Παπαγγελή, Εμμανουήλ Καραλή και Αναστασία Μαρινάκου
  • Δύο Αργυρά βραβεία στις κατηγορίες «Mass Participation Sponsorship» και «Sponsorship Continuity» για την υποστήριξη του ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ, στον οποίον συμμετέχει για 27η συνεχόμενη χρονιά με την πρωτοβουλία ενυδάτωσης «AVRA WAVE», με τις ενεργοποιήσεις του brand σε όλα τα στάδια του ιστορικού αγώνα
  • Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ αναδείχτηκε τέλος ως  «Sponsorship Champion of the Year» λόγω του μεγάλου αριθμού σημαντικών διακρίσεων που έλαβε στο πλαίσιο των Sponsorship Awards

AVRA photo

Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε σχετικά: «Οι διακρίσεις αυτές μάς τιμούν ιδιαίτερα και αποτελούν σημαντική επιβράβευση για τη στρατηγική μας κατεύθυνση και τις στοχευμένες δράσεις που υλοποιούμε προς μια αυθεντική και ουσιαστική σύνδεση με τον κόσμο του αθλητισμού. Η σύνδεση άλλωστε του νερού ΑΥΡΑ με τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και τον ενεργό αθλητισμό είναι μακροχρόνια, αφού αποτέλεσε το 2004 το επίσημο νερό των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ενώ τα τελευταία 27 χρόνια είναι το επίσημο νερό του Μαραθωνίου της Αθήνας».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου