Επιχειρήσεις

Η Prada αγοράζει την Versace για 1,38 δισ. δολάρια παρά τους δασμούς

Το deal αυτό αναμένεται να ισχυροποιήσει την Prada, δίνοντάς της σημαντική ώθηση στον ανταγωνισμό με τη γαλλική LVMH

Η Prada συμφώνησε να αγοράσει την Versace έναντι 1,38 δισ. δολαρίων σε μια συμφωνία που αποσκοπεί στην ενίσχυση της θέσης της ως ο μεγαλύτερος όμιλος μόδας στην Ιταλία.

Η μιλανέζικη εταιρεία, που ελέγχεται από την δισεκατομμυριούχο σχεδιάστρια Miuccia Prada και τον σύζυγό της Patrizio Bertelli, αναμένει ότι η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ανακοίνωσαν οι εταιρείες μόδας σήμερα Πέμπτη (10.4.2025). Η αγορά, η μεγαλύτερη στην 112χρονη ιστορία της Prada, επιστρέφει την Versace στην ιταλική ιδιοκτησία και θα μπορούσε να θέσει την Prada σε καλύτερη θέση για να ανταγωνιστεί μεγαλύτερους αντιπάλους πολυτελείας, όπως η LVMH και η Kering SA.

Η συμφωνία δίνει επίσης στη Versace μια ευκαιρία για την ανάκαμψη που δεν μπόρεσε να επιτύχει η Capri. Η συμφωνία προχώρησε παρά την αναταραχή στις παγκόσμιες αγορές που προκλήθηκε από την επίθεση του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ για τους δασμούς.

Η Prada διαπραγματεύεται εδώ και μήνες για να αγοράσει τον οίκο μόδας που ιδρύθηκε από τον Τζιάνι Βερσάτσε τη δεκαετία του 1970 και είναι γνωστός για τα φανταχτερά, έτοιμα ρούχα του.

Το deal αυτό αναμένεται να ισχυροποιήσει την Prada, δίνοντάς της σημαντική ώθηση στον ανταγωνισμό με τη γαλλική LVMH, ιδιοκτήτρια πολυτελών εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Moët & Chandon και η Hennessy.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον