Site icon NewsIT
11:20 | 17.10.23

Ξενοδοχεία στην Αθήνα: Επενδύουν σε θέα «Ακρόπολη» και γαστρονομία – Το μοντέλο λειτουργίας του ιστορικού Stanley

Ξενοδοχεία στην Αθήνα: Επενδύουν σε θέα «Ακρόπολη» και γαστρονομία – Το μοντέλο λειτουργίας του ιστορικού Stanley
Μαίρη Ι. Παπακωνσταντίνου

Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας αξιοποιούν το roof top των κτιρίων τους για να λειτουργήσουν εστιατόρια με αξιόλογους σεφ, συνδυάζοντας έτσι θέα Ακρόπολη με υψηλή γαστρονομία, που απογειώνουν την τουριστική εμπειρία της πρωτεύουσας.

Η τάση αυτή των ξενοδοχείων της Αθήνας κερδίζει έδαφος και συμφωνεί απόλυτα με τους στόχους της Κυβέρνησης για μια «συμπεριληπτική τουριστική ανάπτυξη» όπως αναφέρει η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, ενώ «ισχυροποιεί τη θέση της Ελλάδας στη γαστρονομική σκηνή», σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού.

Στην πλατεία Καραϊσκάκη

Στην κατηγορία των ξενοδοχείων που συνδυάζουν θέα με εκλεκτή γαστρονομία, ανήκει το ιστορικό ξενοδοχείο The Stanley, τοπόσημο της πλατείας Καραϊσκάκη κι ένα από τα μεγαλύτερα των Αθηνών. Ακολουθώντας την τάση της αγοράς, το ξενοδοχείο, που λειτουργεί από το 1964, υλοποιεί διαρκείς επενδύσεις για την ανανέωση των χώρων και την αναβάθμιση των υπηρεσιών.

Από τις επενδύσεις αυτές δεν θα μπορούσε να λείπει και η αναβάθμιση του roof top, του μεγαλύτερου ίσως της Αθήνας με 1.350 τ.μ., όπου λειτουργούν το βραβευμένο εστιατόριο Sweet Basil, το μπαρ Cloud 9 και μια θερμαινόμενη πισίνα. Το εν λόγω roof top έχει καταστεί σημείο αναφοράς για την 360ο εντυπωσιακή θέα που καλύπτει από την Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό ως τον Πειραιά, τα νησιά του Αργοσαρωνικού και την Πάρνηθα.

Η ιδιοκτησία του ξενοδοχείου έχει διαπιστώσει ότι η ζήτηση απογειώνεται, όταν η θέα από ψηλά συνδυάζεται με τη γαστρονομία, γι’ αυτό κι έχει αναθέσει την επιμέλεια αυτού του τομέα στον σεφ Κωνσταντίνο Φιλιππόπουλο. Όπως δηλώνει ο έμπειρος σεφ, επιλογή του είναι να αποτελεί πρεσβευτή της ελληνικής γαστρονομίας, γι’ αυτό στα μενού του έχει εντάξει ελληνικά προϊόντα, όπως εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, τυριά και αλλαντικά πχ. γκερεμέζι, κατσικίσιο τυρί με στάχτη, αλλά και τα παραδοσιακά λαλάγγια Μάνης, ενώ παράλληλα αξιοποιεί την εμπειρία του από διεθνείς κουζίνες με το δικό του τρόπο, για να προσφέρει πλούσια γευστική γκάμα στους πελάτες.

Παράγοντες του ξενοδοχείου αναφέρουν ότι «Οι επισκέπτες, εκτιμούν κι απολαμβάνουν την ολοκληρωμένη εμπειρία φαγητού με θέα την Αθήνα», ενώ ο σεφ Κ. Φιλιππόπουλος από την πλευρά του εκφράζει την ικανοποίησή του για τα ιδιαιτέρως θετικά σχόλια που λαμβάνει καθημερινά από ικανοποιημένους πελάτες.

 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version