Σε συμφωνία εξαγοράς τεσσάρων εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου κατέληξαν η εταιρεία ΜΙΝΕΡΒΑ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ και η Flora Food Group.
Ειδικότερα, η Μινέρβα συμφώνησε με την Flora Food Greece για την εξαγορά των γνωστών brands ελαιόλαδου Άλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol και τώρα αναμένεται η έγκριση της εξαγοράς από Αρχές Ανταγωνισμού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η νέα αυτή συνεργασία επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της Μινέρβα στον τομέα ελαιολάδου και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της στην συγκεκριμένη αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μινέρβα έχει παρουσία 120 χρόνων και είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες της χώρας στον τομέα των τροφίμων. Διαθέτει σήματα, τα οποία έχουν σημαντικά μερίδια αγοράς στους κλάδους παρουσίας της (ελαιόλαδο, τοματικά προϊόντα, σάλτσες, τυροκομικά, μαργαρίνη, βούτυρο, ξύδι κ.α.), όπως το Μινέρβα, το Χωριό, το Pummaro, το ΤΟΠ, το Φαστ, το Brava και το Σαβόι.
Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία του 2023, ο κύκλος εργασιών (τζίρος) της Μινέρβα αυξήθηκε κατά 4,9%, ενώ η λειτουργική κερδοφορία EBITDA ενισχύθηκε κατά 3,4%. Παράλληλα, οι εξαγωγές της Μινέρβα, οι οποίες καλύπτουν το 15% των συνολικών πωλήσεων, έφθασαν τα 10,4 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H Flora Food Greece από πλευρά της εξέδωσε ανακοίνωση που επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαίων Άλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol
Η ανακοίνωση της Flora Food Greece
H Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου Άλτις και Ελάνθη, του εμπορικού σήματος καλαμποκέλαιου Φλώρα και του εμπορικού σήματος ηλιέλαιου Sol στην εταιρεία Μινέρβα. Η μεταβίβαση των εμπορικών σημάτων τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης των Αρχών Ανταγωνισμού.
Η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του.
Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece, δήλωσε: «Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση. Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.»