Επιχειρήσεις

ΝIKAΣ: Σταθερή παρέμεινε η κατανάλωση αλλαντικών το πρώτο εξάμηνο 2021

Σταθερό διατήρησε το μερίδιο που κατέχει στην αγορά αλλαντικών η βιομηχανία Νίκας, στο πρώτο εξάμηνο 2021, διάστημα κατά το οποίο οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 28 εκατ. ευρώ. Στόχος αποτελεί η διατήρηση του μεριδίου, μέσα από την πολιτική πωλήσεων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, όπως ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος κ. Αγγελική Οικονόμου.

Σχετικά με την εικόνα των οικονομικών αποτελεσμάτων που εμφάνισε ο όμιλος Νίκας στο πρώτο εξάμηνο 2021, οι πωλήσεις παρέμειναν στα ίδια περσινά επίπεδα, ακολουθώντας την τάση της αγοράς αλλαντικών, ενώ ο όμιλος αύξησε την κερδοφορία του.

Έτσι, τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 37,3% σε σχέση με αυτά της αντίστοιχης περσινής περιόδου και διαμορφώθηκαν σε €8.134 χιλ. Τα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €2.382 χιλ. έναντι €781 χιλ στην αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τα αποτελέσματα προ φόρων (EBT) του ομίλου αυξήθηκαν κατά €999 χιλ και ανήλθαν σε €160 χιλ. έναντι ζημιών €839 χιλ κατά την προηγούμενη περίοδο. Σε όρους κερδοφορίας, τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 37,3% συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και διαμορφώθηκαν σε 8,13 εκατ. ευρώ.

Σχολιάζοντας τη πορεία του πρώτου εξαμήνου η κ. Οικονόμου ανέφερε ότι «Εστιάσαμε στην περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων μας, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση όλων των δεικτών κερδοφορίας Προσδοκούμε πως η θετική μας πορεία θα συνεχιστεί, εφαρμόζοντας συνεπώς την στρατηγική μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον