Επιχειρήσεις

Οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 6,8% το Σεπτέμβριο – Προβληματισμός λόγω του κορονοϊού

Το θετικό πρόσημο κατάφεραν να διατηρήσουν για ακόμη ένα μήνα οι ελληνικές εξαγωγές εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών, επιδεικνύοντας ιδιαίτερη ανθεκτικότητα κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.

Σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, η αξία των ελληνικών εξαγωγών χωρίς τα πετρελαιοειδή κατά το μήνα Σεπτέμβριο 2020 παρουσίασε αύξηση 6,8%, με τους κλάδους των τροφίμων (+11,8%), του λαδιού (+42,1%), των ποτών και του καπνού (+21,8%) αλλά και των χημικών (+20,3%) να ξεχωρίζουν με τις επιδόσεις τους.

Στα θετικά στοιχεία για το μήνα Σεπτέμβριο είναι επίσης η μείωση των εισαγωγών κατά -16% αλλά και η συρρίκνωση του εμπορικού ελλείμματος κατά -24%.

Συνολικά πάντως, οι ελληνικές εξαγωγές τον Σεπτέμβριο συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών υποχώρησαν κατά -10,6%, κυρίως λόγω της σημαντικής πτώσης της αξίας των εξαγωγών πετρελαίου (-45,7%). Να σημειωθεί πως οι εξαγωγές πετρελαίου καταλαμβάνουν παραδοσιακά μεγάλο μέρος των ελληνικών εξαγωγών.

Το «δεύτερο κύμα» της πανδημίας και η επιβολή αυστηρών περιορισμών στις μετακινήσεις σε όλη την Ευρώπη, όπου κατευθύνεται ο μεγαλύτερος όγκος των ελληνικών εξαγωγών αποτελεί πηγή ιδιαίτερου προβληματισμού καθώς αναμένεται να επηρεάσει περαιτέρω την προσπάθεια των Ελλήνων Εξαγωγέων.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου