Αυξημένα έσοδα κατέγραψε η ΟΛΘ Α.Ε., ο φορέας εκμετάλλευσης του λιμένα Θεσσαλονίκης και κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το έτος 2023.
Συγκεκριμένα, με την από 17.04.2024 έγκριση της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης από το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.), ανακοινώνεται πως τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα της ΟΛΘ για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε 85,9 εκατ. ευρώ, από 85,3 εκατ. ευρώ το 2022.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα 59,8 εκατ. ευρώ), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης (κρουαζιέρας – ακτοπλοΐας) σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα (στα 3,9 εκατ. ευρώ και 0,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα), ενώ ο τερματικός σταθμός συμβατικού φορτίου σημείωσε μείωση εσόδων κατά 21,5%, (στα 20,2 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα από την θυγατρική στην Σόφια διαμορφώθηκαν σε μη σημαντικά επίπεδα.
Αναφορικά με τις επιδόσεις του Ομίλου, σημειώθηκε καθαρή αύξηση κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα: τα Μικτά Κέρδη αυξήθηκαν κατά 1,9%, στα 37,6 εκατ. ευρώ, τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 34,1 εκατ. ευρώ και τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,9%, στα 20,3 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών για το σύνολο του 2023 ξεπέρασε τα 9,2 εκατ. ευρώ, και αφορούσε κατά βάση νέο Σταθμό Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», αποκατάσταση βαθών, επισκευή και αναβάθμιση κρηπιδωμάτων, αναβαθμίσεις υποσταθμών ηλεκτρικού ρεύματος, αγορά εξοπλισμού φορτοεκφορτώσεων και συστημάτων ασφάλειας ISPS.
Το προτεινόμενο μέρισμα ανέρχεται σε 1,3 ευρώ ανά μετοχή (έναντι 1,45 ευρώ ανά μετοχή του προηγούμενου έτους), εισήγηση του Δ.Σ. προς έγκριση από την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 10ης Μαΐου 2024. Θα ακολουθήσει και αναλυτική Ανακοίνωση για τον τρόπο διανομής του, κατά πάγια πολιτική της Εταιρείας.