Με την παραγωγή της Carlsberg επί ελληνικού εδάφους- και ειδικότερα στο εργοστάσιο που διαθέτει στη Σίνδο -αρχής γενομένης από τα τέλη Ιανουαρίου 2023, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία χαράσσει εκ νέου τη στρατηγική ανάπτυξης, με προτεραιότητα και στις εξαγωγές, σχεδιάζοντας παράλληλα επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 20 εκατ. ευρώ.
Στην επόμενη ημέρα αναφέρθηκε η διοίκηση της εταιρείας, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, για το νέο λανσάρισμα της “ελληνικής” μπύρας Carlsberg.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως τονίστηκε, το επενδυτικό πρόγραμμα με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τη διετία 2023 με 2024 αφορά κυρίως εργασίες αναβάθμισης του εργοστασίου, έρχεται μάλιστα σε συνέχεια προηγούμενων επενδύσεων ύψους 17 εκατ. ευρώ, που ολοκληρώθηκαν τη διετία 2021 με 2022.
Η παραγωγή από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης, θα τροφοδοτεί τόσο την ελληνική αγορά, όσο και χώρες του εξωτερικού με προτεραιότητα στις αγορές της Μέσης Ανατολής, Νότιας Αμερικής και Αφρικής. Οι εξαγωγές εξάλλου, αποτελούν ένα δυνατό στοίχημα για την εταιρεία και ήδη το διάστημα 2018 με 2022 κατάφεραν ένα ικανοποιητικό ρυθμό αύξησης που έφθασε στο 37%.
Αναφορικά με την πορεία που καταγράφουν οι πωλήσεις, το 2022 αποτέλεσε μια καλή χρονιά, όπως αποτυπώθηκε στο ποσοστό αύξησης που έφθασε στο 11% έναντι του 2021, ενώ με αισιόδοξα μηνύματα ξεκίνησε και το 2023, με προσδοκίες να διατηρηθεί η κατανάλωση σε υψηλά επίπεδα, με τη συμβολή του τουρισμού και των καλών καιρικών συνθηκών.