Μείωση της τάξης του 4% εμφανίζει ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης το Α’ εξάμηνο 2023, με τις πωλήσεις προϊόντων να διαμορφώνονται σε 32,2 εκατ. ευρώ έναντι 33,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022, ενώ μειωμένη εμφανίζεται και η κερδοφορία.
Σημαντική ήταν η ενίσχυση στα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς διαμορφώνονται σε 24% από 15% την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Τα δε, κέρδη προ φόρων της Παπουτσάνης ανήλθαν σε 2,3 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 3,3 το Α’ Εξάμηνο του 2022, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ έναντι 2,5 εκ. ευρώ σε σχέση με το Α’ Εξάμηνο του 2022.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η δραστηριότητα
Εκτός από τα επώνυμα προϊόντα, από τους υπόλοιπους τομείς που δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης, το 21% προέρχεται από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 39% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Το ίδιο διάστημα, μειώθηκε και η αξία των εξαγωγών σε ποσοστό της τάξης του 18%, με αποτέλεσμα να διαμορφωθεί σε 18 εκατ. ευρώ έναντι 22,2 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2022. Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 56% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Δήλωση του CEO
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε σχετικά: «Κατά το Α’ Εξάμηνο του 2023, η Παπουτσάνης συνέχισε να υλοποιεί την αναπτυξιακή στρατηγική της, γεγονός που επέτρεψε την άμεση προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγορά, τη μείωση του παραγωγικού κόστους και τη διασπορά των κινδύνων αλλά και την αύξηση της παραγωγικότητας. Δίνοντας έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης, την επέκταση σε νέες κατηγορίες και αγορές με το ΑΡΚΑΔΙ και τη συνεχή ενίσχυση των στενών και μακροχρόνιων συνεργασιών με στρατηγικούς πελάτες και προμηθευτές, προχωρούμε στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, στις βιώσιμες επενδύσεις σε επίπεδο παραγωγής και προϊόντων και την πλήρη αξιοποίηση του επενδυτικού πλάνου της τελευταίας τριετίας ώστε να παραμένουμε αισιόδοξοι για το σύνολο του έτους».