Επιχειρήσεις

Σαράντης: Οι κινήσεις σε Πολωνία και Ουκρανία – Αυξήθηκαν οι πωλήσεις

Τη διατήρηση της σημαντικής ανάπτυξης πωλήσεων εν μέσω δύσκολου επιχειρηματικού περιβάλλοντος στο εννεάμηνο ανακοινώνει ο όμιλος Σαράντη, παράλληλα με την ολοκλήρωση επένδυσης στο νέο 24.000 τ.μ. τεχνολογικά προηγμένο εργοστάσιο παραγωγής της θυγατρικής του Polipack στην Πολωνία.  Την ίδια στιγμή ο όμιλος, αναφορικά με τη δραστηριότητα στην Ουκρανία, ανακοινώνει ότι η κατάσταση λειτουργίας της Ergopack παραμένει αμετάβλητη.

Στην Ουκρανία

Όσον αφορά την πορεία του εργοστασίου που Ergopack που εδρεύει στο Kaniv της Ουκρανίας, σε συνέχεια της Ρωσικής εισβολής στις 24 Φεβρουαρίου 2022, ο όμιλος ανέστειλε προσωρινά την λειτουργία του και την παραγωγή για λόγους ασφαλείας. Από τον Απρίλιο 2022, έγινε επανεκκίνηση σταδιακά της παραγωγής στην Ουκρανία και επί του παρόντος η Ergopack διανέμει και πουλάει, σύμφωνα με μια αυστηρή πολιτική πιστωτικού ελέγχου, και ως εκ τούτου καταφέρνει να καλύπτει την πλειοψηφία των καναλιών της στην Ουκρανία καθώς και το δίκτυο εξαγωγών της.

Στην Πολωνία

Αναφορικά με τη δραστηριότητα στην Πολωνία, η κατασκευή της νέας παραγωγικής μονάδας της Polipak, θυγατρικής του Ομίλου Σαράντη στην Πολωνία, ολοκληρώθηκε, ενώ πραγματοποιήθηκε η μετεγκατάσταση στις νέες εγκαταστάσεις. Το νέο, 24.000 τετραγωνικών μέτρων, τεχνολογικά προηγμένο εργοστάσιο παραγωγής περιλαμβάνει εκσυγχρονισμένο μηχανολογικό εξοπλισμό, αναβαθμισμένο και εφαρμόζει αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής οδηγώντας στην παραγωγή φιλικότερων προς το περιβάλλον προϊόντων και σε αυξημένη ενεργειακή απόδοση.

Οι νέοι χώροι παραγωγής είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι και εξοπλισμένοι με ρομποτικά συστήματα και αυτόνομα περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα, έναν προηγμένο κεντρικό τροφοδότη και μία γραμμή κλιμακωτής παραγωγής ανακυκλωμένου κόκκου, ενώ το τελικό προϊόν είναι βελτιωμένο από άποψη οικολογικού προφίλ, ανθεκτικότητας και λειτουργικότητας.

Polipack SarantisGroup PapakonstM

Οικονομικές επιδόσεις

Στο 9μηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9,95% στα € 327,27 εκ. κι αφορούν προϊοντικές κατηγορίες που σχετίζονται με την Προσωπική Φροντίδα και Υγιεινή και την Οικιακή Φροντίδα, όπως είναι η περιποίηση προσώπου, η αντηλιακή περιποίηση, η περιποίηση μαλλιών, τα αποσμητικά, οι σακούλες απορριμμάτων, είδη συσκευασίας τροφίμων καθώς και τα συμπληρώματα διατροφής.

Η κερδοφορία του ομίλου, αν και χαμηλότερη σε σχέση με το περσινό εννεάμηνο, παρουσίασε ήπια βελτίωση σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, χάρη στη σταθερή αύξηση των πωλήσεων και τη σταθεροποίηση στα κόστη πρώτων υλών. Κατά το εννεάμηνο του 2022 τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA)* μειώθηκαν κατά 8,32%, στα € 35,48 εκ.

Η ελληνική αγορά

Το εξεταζόμενο διάστημα η Ελλάδα σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 7,55% φτάνοντας τα €113,76 εκ., που υποστηρίχθηκε από ανάπτυξη στην αγορά της υγείας & φροντίδας, καθώς και στο κανάλι εξαγωγών και επιλεκτικής διανομής. Οι ξένες χώρες, παρουσίασαν αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων κατά 11,28% και διαμορφώθηκαν σε €213,51 εκ. το εννεάμηνο του 2022. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 11,6%.

Προοπτικές

Η διοίκηση αναμένει ότι η αστάθεια θα παραμείνει υψηλή για το υπόλοιπο του 2022, με βασικές προκλήσεις να είναι ο συνεχιζόμενος πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση, ο κίνδυνος της οικονομικής ύφεσης και οι συνεχιζόμενες διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας. ο  όμιλος δεσμεύεται πίσω από τους μακροπρόθεσμους στρατηγικούς τους στόχους για την περαιτέρω επέκτασή του.  Η έμφαση είναι εστιασμένη, όπως πάντα, στην ανάπτυξη, είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών, στην περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητάς του στην γεωγραφική του περιοχή, στην βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και στην λειτουργική μόχλευση (operating leverage).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου