Επιχειρήσεις

Σαράντης: Σε ανοδική τροχιά τα προϊόντα ομορφιάς – Στα 232,45 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το πρώτο 6μηνο του 2023

Ισχυρές επιδόσεις πέτυχε στο πρώτο εξάμηνο 2023 ο όμιλος Σαράντη, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9,23% και ανήλθαν στα €232,35εκ., ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 66,34% και διαμορφώθηκαν στα €19,18εκ, παρά το απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς.

Για το προσεχές διάστημα ο Γιάννης Μπούρας, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Σαράντη εκφράζει την αισιοδοξία του για τη αναπτυξιακή πορεία και την κερδοφορία του ομίλου, τονίζοντας ότι ο όμιλος διατηρεί την προσοχή στους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους.

Η ζήτηση ανά προϊόν

Στο πρώτο εξάμηνο 2023 ο όμιλος πέτυχε οργανική ανάπτυξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές όπου δραστηριοποιείται, καθώς και σε όλες τις κύριες κατηγορίες: Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντιηλιακής Προστασίας (πωλήσεις +19,25%), Προσωπικής Φροντίδας (+20,13%), Οικιακής Φροντίδας (+6,95%) και Στρατηγικών Συνεργασιών.

Αξιοσημείωτη είναι η άνοδος των πωλήσεων σε προϊόντα οικιακής φροντίδας, καθώς αντικατοπτρίζουν την καταναλωτική τάση τόσο στην κατηγορία των συσκευασιών τροφίμων, όσο και στις σακούλες απορριμμάτων, με τη συμμετοχή των προϊόντων αυτής της κατηγορίας στο σύνολο των πωλήσεων του ομίλου να ανέρχεται σε 33,74%.

Ιδιωτική ετικέτα

Αλλά και η κατηγορία προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας (Polipak) αντιπροσωπεύει πωλήσεις της Polipak, πολωνικής εταιρείας, που παράγει σακούλες απορριμμάτων και παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 4,48% στα €15,93εκ. το Α’ εξάμηνο του 2023 από €15,24εκ. το Α’ εξάμηνο του 2022.

Η στρατηγική του ομίλου περιλαμβάνει συνεχή δέσμευση στον εξορθολογισμό του χαρτοφυλακίου και προσήλωση στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο HERO, δηλαδή στα προϊόντα υψηλής αξίας στις στρατηγικές κατηγορίες, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην περαιτέρω κερδοφορία και βιώσιμη ανάπτυξη του ομίλου.

Επόμενοι στόχοι

Όπως τονίζει ο κ. Μπούρας: «Κοιτάζοντας μπροστά, αναβαθμίζουμε τις εκτιμήσεις μας για το 2023 καθώς είμαστε βέβαιοι για τη συνέχιση της αναπτυξιακής μας πορείας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στις βασικές μας στρατηγικές και δεσμευόμαστε να επιτυγχάνουμε ισχυρή και βιώσιμη ανάπτυξη επενδύοντας και καινοτομώντας στις βασικές μας κατηγορίες, ενισχύοντας παράλληλα την απλοποίηση και αποτελεσματικότητα με στόχο τη δημιουργία αξίας και την απελευθέρωση ενέργειας στον οργανισμό, ενώ παράλληλα επενδύουμε στους ανθρώπους μας αναβαθμίζοντας τις δεξιότητες και ικανότητές τους. Οι άνθρωποί μας σε όλες τις αγορές μας και στον όμιλο έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη των αποτελεσμάτων και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για τη συνεισφορά τους».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου