Η Ελλάδα αποτελεί σημαντική αγορά για τον τεχνολογικό κολοσσό Huawei δηλώνει ο κ. Derek Yu, πρόεδρος του τομέα Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Κωνσταντινούπολη, αμέσως μετά το επίσημο λανσάρισμα των νέων προϊόντων Huawei.
Μιλώντας σε επιλεγμένα Μέσα του εξωτερικού, ανάμεσα τους και το newsit.gr, ο κ. Derek Yu, τόνισε ότι η ελληνική αγορά κατέχει εξέχουσα θέση στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του ομίλου Huawei. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «Η Ελλάδα με τα 10 εκατομμύρια πληθυσμό, είναι μεγάλη και σημαντική αγορά για εμάς. Επιδίωξή είναι να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές, που μας εμπιστεύονται».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μεταξύ άλλων, το πλάνο ανάπτυξης στη χώρα μας, εστιάζει σε συνεργασίες με κυβερνητικούς οργανισμούς, πολιτική που εφαρμόζει και σε άλλες αγορές που δραστηριοποιείται ανά τον κόσμο. Στην Ελλάδα, οι B2B συναντήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει εδώ κι ένα χρόνο περίπου, ενώ και ο ίδιος ο Derek Yu, βρέθηκε στην Αθήνα τον περασμένο Μάιο, πραγματοποιώντας μια σειρά από συναντήσεις με τοπικούς φορείς και πελάτες.
Ερωτηθείς για το ενδιαφέρον της Huawei να συμμετέχει στα μεγάλα έργα που είναι ενταγμένα στο Ταμείο Ανάκαμψης, ο ίδιος εξέφρασε το ενδιαφέρον του ομίλου και τις προσπάθειες που γίνονται από την πλευρά της διοίκησης για συμφωνίες στο πλαίσιο των B2B συναντήσεων.
Για τον όμιλο, η έννοια της συνεργασίας είναι καθοριστική για την ανάπτυξή της. Οι πωλήσεις τόσο από το φυσικό κατάστημα, όσο και από το ηλεκτρονικό, είναι εξίσου σημαντικές. Αναφερόμενος ειδικά στο e-shop, ο κ. Derek Yu, τόνισε ότι ο καταναλωτής μπορεί να βιώσει την απόλυτη εμπειρία, γνωρίζοντας όλη τη γκάμα των συσκευών. Στη συνέχεια, ανέφερε ότι η Huawei δίνει μεγάλη σημασία στην pre-sales εμπειρία, όπου ο καταναλωτής μπορεί να «γνωρίσει» μια συσκευή, προτού την αποκτήσει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναφορικά με τις κατηγορίες που εμφανίζουν προοπτικές ανάπτυξης στην Ελλάδα, ο ίδιος τόνισε ότι «Όλα τα προϊόντα Huawei έχουν υψηλές προδιαγραφές γι’ αυτό υπάρχει προοπτική ανάπτυξης για όλες τις κατηγορίες», τα κινητά τηλέφωνα, τα laptops, τα desktops, τα wearables, τα monitors και τα tablets.
Σχετικά με τις τάσεις της αγοράς, ο κ. Derek Yu ανέφερε ότι ταχύτατη ανάπτυξη συνεχίζουν να σημειώνουν οι κατηγορίες των smartphones και των έξυπνων συσκευών, σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα smartwatches, ενώ μεγάλη πρόκληση αποτελεί η κατηγορία των laptops και PCs.
Όλα τα προϊόντα Huawei έχουν σχεδιαστεί έτσι, ώστε να συνδυάζουν την καινοτομία με την εύκολη χρήση από τους καταναλωτές. Ειδικά για τη χρήση του λογισμικού, ο κ. Derek Yu ανέφερε ότι ο όμιλος δίνει πολύ μεγάλη σημασία στο να είναι εύκολη η χρήση του και στο σημείο αυτό υπενθύμισε τη δοκιμασία που υπέστη ο όμιλος την προηγούμενη χρονιά, όταν δέχθηκε ban από τις ΗΠΑ. Για το HMS (HUAWEI Mobile Service) λογισμικό της εταιρείας ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μετά από δύο χρόνια, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε περήφανοι που παρέχουμε αυτή την εμπειρία στους καταναλωτές. Απέναντι σε αυτό το λογισμικό θα είμαστε σταθεροί και συνεπείς».
Σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική η Huawei επιδιώκει να είναι προσιτή για τον καταναλωτή, κρατώντας ψηλά τον πήχυ στην ποιότητα. Όσον αφορά τα νέα προϊόντα που πρωτοπαρουσιάστηκαν στην Κωνσταντινούπολη, στην “Volkswagen Arena”, όπως ανακοινώθηκε, η τιμή για τα FreeBuds Pro2 ακουστικά ξεκινά από 199 ευρώ, για το κινητό nova Y70 από 199 ευρώ (4GB+128GB) και nova Y90 από 269 ευρώ (6GB+128GB), για το πρωτοποριακό Huawei MatePad Paper από 499 ευρώ, για το Huawei MateBook D16 από 899 ευρώ, για το Huawei MateBook16s από 1699 ευρώ, ενώ η τιμή για το νέο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2, φτάνει τα 1.999 ευρώ.