Site icon NewsIT
17:11 | 05.06.24

Συνεργασία Teleperformance – Kore.ai για αναβάθμιση εξυπηρέτησης πελατών

Συνεργασία Teleperformance – Kore.ai για αναβάθμιση εξυπηρέτησης πελατών
Newsit Newsroom

Η Teleperformance ενώνει τις δυνάμεις της με την Kore.ai για να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω προηγμένων λύσεων AI τεχνολογίας.

Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή Digital Business Services, έγινε ο platinum partner της Kore.ai, μιας εταιρείας που πρωταγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο στον τομέα της τεχνολογίας, ειδικότερα στο conversational και generative AI, με στόχο να βοηθήσει τους συνεργάτες της να ισχυροποιήσουν τη σχέση τους με τους πελάτες τους.

Ως παγκόσμιος reseller και συνεργάτης διαχειριζόμενων υπηρεσιών της Kore.ai, η Teleperformance, με την πλατφόρμα TP Infinity, θα αξιοποιήσει την Experience Optimization (XO) Platform V11.0 της Kore.ai, για την ανάπτυξη λύσεων conversational ΑΙ.

Η πλατφόρμα TP Infinity συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία με την εξειδίκευση στον σχεδιασμό συνομιλιών, υπό την καθοδήγηση μιας ομάδας πιστοποιημένων εμπειρογνωμόνων από το Conversational Design Institute.

Αυτή η ολιστική προσέγγιση εξασφαλίζει προηγμένο αυτοματισμό που θα έχει ως αποτέλεσμα έναν ουσιαστικό, πελατοκεντρικό διάλογο.

Με την υποστήριξη των συμβούλων στρατηγικής CX, η TP Infinity βοηθά τους πελάτες να αξιοποιήσουν τη βραβευμένη πλατφόρμα της Kore.ai, διασφαλίζοντας εξατομικευμένες επικοινωνιακές εμπειρίες που λειτουργούν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μέσω της εταιρικής πλατφόρμας, χωρίς κώδικα, της Kore.ai, η TP Infinity θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει προηγμένους εικονικούς βοηθούς, οι οποίοι θα τροφοδοτούνται από μοντέλα generative AI και μεγάλα γλωσσικά μοντέλα LLM, για την κάλυψη των αναγκών του κάθε πελάτη ξεχωριστά, σε περιπτώσεις στις οποίες το customer experience, οι αυτοματοποιημένες και οι προσωποποιημένες λύσεις βασίζονται στο user experience.

Η TP Infinity αποτελείται από περισσότερους 3.000 σύμβουλους, εξειδικευμένους συνεργάτες στην ανάλυση δεδομένων, λάτρεις της τεχνολογίας, δημιουργικούς ανθρώπους και γκουρού των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται σε 20 χώρες στη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, οι οποίοι ενώνονται με έναν κοινό σκοπό: να εξελίξουν τις υπηρεσίες CX.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version