Με επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε προϊόντα και υπηρεσίες, το Public Group δείχνει το δρόμο για το retail του μέλλοντος, προσφέροντας τον ιδανικό συνδυασμό της ψηφιακής και αναλογικής αγοραστικής εμπειρίας και καθιστώντας το omnichannel την νέα εμπειρία αγορών. Ο καταναλωτής επιλέγει τον τρόπο που θα κάνει τις αγορές, είτε πρόκειται για ψηφιακό κανάλι, είτε για ένα από τα φυσικά καταστήματα και χάρη στην κορυφαία εμπειρία Public, παραλαμβάνει την παραγγελία του εύκολα και γρήγορα.
Το σκηνικό των αγορών
Το omnichannel είναι η νέα εμπειρία αγορών και προέρχεται από το «πάντρεμα» του φυσικού και ψηφιακού καναλιού. Έτσι, ενώ το online κανάλι γίνεται κυρίαρχο και στην Ελλάδα, οι αγορές από φυσικά καταστήματα μπαίνουν κι αυτές σε ψηφιακά μονοπάτια, καθώς οι καταναλωτές ζητούν πλέον ένα ιδανικό μίγμα digital και αναλογικής αγοραστικής εμπειρίας. Σε αυτό το σύνθετο μίγμα αναγκών των πελατών του, το Public Group, ανταποκρίνεται με ευκολία, καθώς έχει ολοκληρώσει επενδύσεις για τη δημιουργία της omnichannel εμπειρίας αγοράς, συστήνοντας στο κοινό το νέο omnirentail μοντέλο αγορών. Αυτή την omnichannel στρατηγική επιβραβεύει μάλιστα το ίδιο το αγοραστικό κοινό, καθώς πλέον συνεισφέρει άνω του 25% του τζίρου της εταιρείας.
Νέα προϊόντα και υπηρεσίες
Με καινοτόμες παρεμβάσεις και με την υποστήριξη του Ομίλου Olympia, το Public Group τροφοδοτεί την ολοκληρωμένη και φιλόδοξη στρατηγική του και φέρνει νέες δυνατότητες στην υπηρεσία του κοινού. Καθώς, ο πελάτης και οι ανάγκες του βρίσκονται διαρκώς στο επίκεντρο του Public Group, οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν και να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα προϊόντα, τόσο μέσα από τα καταστήματα νέας γενιάς, που προκύπτουν από τη σταδιακή ενοποίηση και αναβάθμιση του δικτύου, όσο και μέσα από το ψηφιακό κανάλι.
Για παράδειγμα, τα Public διευρύνουν τη γκάμα των εναλλακτικών πληρωμής, προσφέροντας την υπηρεσία «Public Now, Pay Later», σε συνεργασία με τον μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών BNPL στην Ευρώπη, την Klarna. Οι πελάτες των Public πρώτοι απέκτησαν τη δυνατότητα να «αγοράσουν τώρα και να πληρώσουν αργότερα», επιβεβαιώνοντας ότι η αλυσίδα πρωτοπορεί στον χώρο του electronics retailing. Τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας με την Klarna είναι ενδεικτικά: 1 στις 5 αγορές με χρεωστική κάρτα στο public.gr γίνονται μέσω Klarna, όπως και το 22% των prepaid online παραγγελιών πάνω από 35 ευρώ.
After Sales Services
Σκανάροντας έγκαιρα τις ανάγκες του καταναλωτή, το Public Group δίνει δυναμική απάντηση και στο after sales service. Ήδη, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στα iRepair corners, σε 15 σημεία του δικτύου Public που αναμένεται να επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς, ενώ έχει προγραμματιστεί και Roll out στην Κύπρο.
Παράλληλα, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά, τη δυνατότητα exclusive service στο σπίτι στη Νέα Ερυθραία, αλλά και διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού. Σημαντικές δυνατότητες προσφέρει και η συνεργασία με τη startup Douleutaras, καθώς από τον Ιούνιο προσφέρεται νέα πιλοτική υπηρεσία για την εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών σε Λάρνακα και Λευκωσία.
Παράδοση την επόμενη ημέρα
Σε μια χρονική συγκυρία που οι καταναλωτές ζητούν συνέπεια και ταχύτητα στις παραδόσεις προϊόντων, το Public Group στηρίζει τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή χάρη στις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce που διατηρεί σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.), με υπηρεσίες όπως το «Next Day Delivery» για 100.000 προϊόντα.
Ο Όμιλος όχι μόνο έχει μειώσει δραστικά τους χρόνους παράδοσης κατά 50%, αλλά έχει αλλάξει ριζικά τα δεδομένα με τη νέα δομή εξυπηρέτησης «Public Remote», το νέο online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, με το Next Day refund. Ήδη το call center του Ομίλου σημειώνει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών, που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα.
Παράγοντας καινοτομία με επενδύσεις €20 εκατ. σε scaleups
Επιβεβαιώνοντας ότι έχει την καινοτομία στο DNA του, το Public Group έχει ενεργοποιήσει τον επενδυτικό βραχίονα Public Capital Partners, ο οποίος επενδύει άνω των 20 εκατ. ευρώ σε scale-up εταιρείες. Εισερχόμενος σε εταιρείες όπως η Klarna, o Douleutaras, το iRepair, ο επενδυτικός βραχίονας του Ομίλου ενισχύει την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, μετασχηματίζοντας την omni-retail εμπειρία προς όφελος του πελάτη.
Στην ίδια κατεύθυνση κινείται το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub του Public Group, το οποίο, με τους 60 developers που απασχολεί, απελευθερώνει νέες εμπειρίες για τους καταναλωτές. Ήδη, έχει αναπτύξει πάνω από 100 projects, εισάγοντας καινοτομίες όπως το e-invoicing, το mobile ordering, το checkout στα καταστήματα (ξεπερνά το 27% των αγορών), αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα.
Με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και με ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, τα Public γίνονται Public 2 και φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη.