Επιχειρήσεις

«Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη: Μπαίνει πιο δυναμικά στο snacking με νέα προϊόντα

Έρχονται νέα λανσαρίσματα στην κατηγορία του mini μέσα στο α' εξάμηνο 2025

Νέα προϊόντα πρόκειται να λανσαριστούν στην ελληνική αγορά από «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη το πρώτο εξάμηνο του 2025, όπως ανακοίνωσε χθες (26.3.2025) η επικεφαλής του Marketing της εταιρείας, Χρύσα Σαπουντζή, σε δημοσιογραφική συνάντηση.

Ειδικότερα, η επικεφαλής Marketing του «Μάννα» ανέφερε ότι τον Μάιο του 2025 θα λανσαριστούν νέοι κωδικοί της σειράς «δαγκωτό» στην αγορά και, συγκεκριμένα, στην κατηγορία του mini. «Οι υπάρχοντες κωδικοί ναυαρχίδες μας -τα κριθαρένια και τα λαδιού- παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική και γι’ αυτό είπαμε να βγάλουμε κάποιες ακόμη γεύσεις: λιναρόσπορος, καλαμπόκι και βρώμη, που φαίνεται να έχουν μεγάλη απήχηση, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας καταναλωτών και τα νούμερα της αγοράς», σημείωσε η ίδια. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα 1.000 καταναλωτών για τις τάσεις και τις συνήθειες στην κατηγορία παξιμαδιών, που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο 2025, έδειξε ότι το Μάννα Τσατσαρωνάκη έχει ηγετική θέση στην κατηγορία των παξιμαδιών, ενώ παράλληλα αποτελεί τον καινοτόμο παίκτη της αγοράς των mini παξιμαδιών.

Το μερίδιο της εταιρείας στα παξιμάδια με το brand «το Μάννα» ανέρχεται σε 30%, ενώ στη δεύτερη θέση ακολουθούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με μερίδιο που φτάνει στο 28%. Αυτή τη στιγμή, η κρητική εταιρεία τρέχει 50 κωδικούς και χρειάζεται να αυξήσει το πορτφόλιό της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, όπως δήλωσε η διοίκηση.

Από τα προϊόντα της αρτοβιομηχανίας, αυτό που ξεχώρισε ιδιαίτερα ήταν το λανσάρισμα της σειράς «δαγκωτό» το 2024, καθώς έφερε εξέλιξη στο παξιμάδι ανοίγοντας το πεδίο του snacking, στο οποίο «μπαίνουμε ακόμη πιο δυναμικά», τόνισε η κ. Σαπουντζή.

Με διψήφιο ποσοστό «τρέχει» το α’ τρίμηνο του 2025, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16% σε όγκο και 15% σε αξία και αυτό χάρη στις καμπάνιες επικοινωνίας, την σωστή τοποθέτηση στα ράφια και τα νέα λανσαρίσματα της εταιρείας, σύμφωνα με τα άτομα της διοίκησης. Για το 2025, η αρτοβιομηχανία στοχεύει στο διπλασιασμό του τζίρου της.

Σημειώνεται ότι το 2023 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση τζίρου κατά 4,5% – 5% και καθαρές πωλήσεις στα 12 εκατ. ευρώ, ενώ η κερδοφορία ενισχύθηκε κατά περίπου 10% σε σχέση με το 2022, φθάνοντας τα 2,5 εκατ. ευρώ.  Το 2024 έκλεισε με αυξημένο τζίρο κατά 3,5% περίπου, φθάνοντας τα 13 εκατ. ευρώ. Το 7% του τζίρου της εταιρείας καλύπτουν οι εξαγωγές των προϊόντων της σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, ο Καναδάς κ.α.

Παρά τα αυξημένα κόστη από τις πρώτες ύλες, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας, Ελένη Τσατσαρωνάκη, υπογράμμισε ότι δε θα προχωρήσουν σε ανατιμήσεις στα προϊόντα τους, σχολιάζοντας: «Εμείς τρία χρόνια τώρα δεν έχουμε κάνει καμία ανατίμηση και δεν έχουμε πέσει στην ποιότητα. Δεν φοβόμαστε να ανεβάσουμε τις τιμές, αλλά σεβόμαστε τον καταναλωτή. Για το 2025 δεν προβλέπεται να κάνουμε ανατιμήσεις μέχρι στιγμής, εκτός εάν αλλάξουν τα πράγματα».

Η νέα παραγωγική βάση στην Αθήνα

Όσον αφορά το νέο εργοστάσιο (πρώην Κατσέλης) της χανιώτικης επιχείρησης στις Αχαρνές Αττικής, η κ. Τσατσαρωνάκη δήλωσε ότι τη δεδομένη στιγμή γίνονται εργασίες ύψους 3,2 εκατ. ευρώ για την ανακατασκευή του. «Μέσα με τέλη Μαΐου θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά της διανομής και logistics», είπε, ενώ μέχρι το Φθινόπωρο θα παραδοθεί και το υπόλοιπο εργοστάσιο και θα ξεκινήσει η λειτουργία του. 

Η νέα παραγωγική βάση στην Αθήνα θα στεγάζει τις αποθήκες, το κέντρο διανομής και τις διοικητικές υπηρεσίες της εταιρείας και θα ενισχύσει την ανάπτυξη της.

Υπενθυμίζεται ότι το ακίνητο, έκτασης 23.000 τ.μ. και εντός οικοπέδου 35.000 τ.μ., αγοράστηκε από την αρτοβιομηχανία μέσω πλειστηριασμού το 2021, με τίμημα 6,2 εκατ. ευρώ. Χρειάστηκαν, όμως, τρία χρόνια για να ξεπεραστούν γραφειοκρατικές διαδικασίες και να τακτοποιηθούν όλες οι εκκρεμότητες.

Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα