Site icon NewsIT

Μy market: Ενισχύει το e shop και συμβάλει στα μέτρα ασφάλειας κατά του κορονοϊού

10.04.2020 | 12:36
Μy market: Ενισχύει το e shop και συμβάλει στα μέτρα ασφάλειας κατά του κορονοϊού

Το eshop των My market εξελίσσεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της χρονικής συγκυρίας και αναπροσαρμόζει τον τρόπο εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών του, με επίκεντρο τον πελάτη. 

Διατηρώντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του, το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και αναζητά τρόπους και συνέργιες που θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες του σε όλα τα επίπεδα, προς όφελος των πελατών του. Στο πλαίσιο αυτό, υιοθετεί καινοτόμες ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις του eshop, μειώνοντας δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών και χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

1. Υπηρεσία Click & Collect: Ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του μέσα από την πλατφόρμα του eshop αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του,  ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννίνα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο,.

2. Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market: Έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων κι έχοντας ενισχύσει την ομάδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα στην Ελλάδα, παραδίδοντας στο χώρο του πελάτη.

3. Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες: Υλοποιώντας πρωτοποριακές συνεργασίες με εταιρείες, κορυφαίες στο είδος τους, που εξειδικεύονται στο χώρο των διανομών και των μεταφορών, μειώνει δραστικά το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με τη SPEEDEX, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου των Ταχυμεταφορών για την παράδοση στην πόρτα των πελατών, παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop. Η οικονομική συναλλαγή γίνεται διαδικτυακά και δεν απαιτείται να γίνει κατά την παράδοση.

Επίσης, συνεργάζεται με την UBER και αξιοποιώντας το στόλο οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την Uber, η αλυσίδα My Market παραδίδει με ασφάλεια στους πελάτες  τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά.

Τέλος, συνεργάζεται, ήδη πιλοτικά με την πιο διάσημη on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη, αξιοποιώντας το στόλο της για να παραδώσει στους πελάτες τις παραγγελίες που έχουν κάνει ηλεκτρονικά μέσω του eshop. Η εταιρεία θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.

Για να διασφαλιστεί επίσης, η άριστη κατάσταση των προϊόντων που θα παραδίδονται στους πελάτες, η αλυσίδα έχει εξασφαλίσει για όλους τους συνεργάτες της ειδικά κουτιά διατήρησης της θερμοκρασίας τροφίμων (cooler boxes). Οι οικονομικές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά και η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον τρόπο και στο σημείο που έχει ορίσει ο πελάτης.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version