Μία νέα, πρωτοποριακή, υπηρεσία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της, εισήγαγε η AXA Ασφαλιστική. Πρόκειται για το MyAXA Doctor, που χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, δίνει τη δυνατότητα για άμεση επικοινωνία με κάποιο συνεργαζόμενο γιατρό, για να προσφέρει τις πρώτες υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, με την υπηρεσία MyAXA Doctor, οι κάτοχοι του νοσοκομειακού προγράμματος «Mediσυν 3» μπορούν να επικοινωνούν με συνεργαζόμενο γιατρό, όπου κι αν βρίσκονται, σε Ελλάδα και εξωτερικό, με μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία. Μέσα από μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones ο ασφαλισμένος καλεί με βιντεοκλήση ή τηλεφωνικά έναν γιατρό και λαμβάνει τις πρώτες ιατρικές συμβουλές από το σημείο που βρίσκεται. Η υπηρεσία προσφέρεται σε συνεργασία με την Teladoc Health, παγκόσμιο ηγέτη στις εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες υγείας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2013.
Με την υπηρεσία MyAXA Doctor, ο γιατρός μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν την κατάσταση της υγείας του ασφαλισμένου, να τον καθοδηγήσει για την επίλυση του θέματος που τον απασχολεί και να δώσει γραπτό ενημερωτικό σημείωμα. Επίσης, μπορεί να τον καθοδηγήσει σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες, παρέχοντες τις αντίστοιχες οδηγίες και συμβουλές.
Επιπλέον, εάν κριθεί απαραίτητο από το γιατρό, μπορεί να δοθεί παραπεμπτικό για τη διενέργεια εξετάσεων και για χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής (το χορηγούμενο κάθε φορά παραπεμπτικό είναι αποκλειστικά ιδιωτικό και παρέχεται και λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κρατικό Ασφαλιστικό Φορέα).
Τέλος, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να αποστείλει στο συνεργαζόμενο γιατρό αποτελέσματα εξετάσεων προς εκτίμηση, είτε μέσω email είτε μέσω της ίδια της εφαρμογής MyAXA Doctor. Η υπηρεσία δεν αφορά προς το παρόν την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού, ενώ η επικοινωνία με το γιατρό πραγματοποιείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. μέχρι τις 7:00 μ.μ. με τρεις τρόπους: Τηλεφωνικά, με βιντεοκλήση και με κλήση call back.
Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας δήλωσε: «Για άλλη μια φορά αποδεικνύουμε ότι κάθε σχεδιασμός μας έχει ως αφετηρία μία ανθρώπινη ανάγκη. Το MyAXA Doctor αξιοποιεί τις σημαντικές προεκτάσεις της τηλεϊατρικής για να μας δώσει τη δυνατότητα επικοινωνίας με έναν γιατρό από όπου βρισκόμαστε, εύκολα και άμεσα. Αποτελεί άλλο ένα σημαντικό, καινοτόμο εργαλείο που προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας για να μπορούν να ζουν καλύτερα, αντιμετωπίζοντας θέματα υγείας που τους απασχολούν. Όλοι οι άνθρωποι της ΑΧΑ δίνουμε καθημερινά έναν αγώνα για να στηρίζουμε ουσιαστικά όσους μας εμπιστεύονται για να προστατεύσουν την υγεία τους, δουλεύοντας ως μία ενωμένη ομάδα, με ευρηματική σκέψη και βαθύτερη κατανόηση των νέων τεχνολογικών δεδομένων για την ασφάλιση.»
Ο Carlos Nueno, πρόεδρος της Teladoc Health International ανέφερε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ήδη επιτυχημένη συνεργασία μας με την AXA Ελλάδος, λανσάροντας την υπηρεσία MyAΧΑ Doctor. Η Ψηφιακή Υγεία σε ολόκληρο τον κόσμο έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι ασθενείς έχουν πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, καθώς παρέχει ταχύτερη πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες μέσω της χρήσης καινοτόμων τεχνολογιών. Η ΑΧΑ Ελλάδος και η Teladoc Health μοιράζονται το κοινό όραμα της βελτίωσης της υγειονομικής περίθαλψης, φέρνοντας τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης πιο κοντά στον ασθενή».