Διευκρινιστική ανακοίνωση για τα αναμενόμενα μεγέθη τζίρου και πωλήσεων κατ’ έτος από την συνεργασία με την Foot Locker δημοσιοποίησε στο Χρηματιστήριο Αθηνών o Όμιλος Fourlis.
O Όμιλος Fourlis, ο οποίος ανακοίνωσε την νέα της στρατηγική συνεργασία με την Foot Locker την Τετάρτη 28 Αυγούστου σε συνέντευξη Τύπου, αναμένει πωλήσεις ύψους 250 εκατ. ευρώ σε βάθος πενταετίας, ενώ δρομολογεί μία επένδυση ύψους 40 εκατ. ευρώ για την επέκταση των δραστηριοτήτων της Foot Locker στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση, λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική της λιανικής αγοράς αθλητικών ειδών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 3,7 δισ. ευρώ έως το 2026, ο Όμιλος αναμένει να επιτύχει πωλήσεις περίπου 30 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο έτος αυτής της συνεργασίας (FY ‘25) και περίπου 100 εκατ. ευρώ μέχρι το τρίτο έτος (FY ‘27). Μελλοντικά, κατά το πέμπτο έτος της συνεργασίας (FY ‘29), ο Όμιλος προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν στα 250 εκατ. ευρώ, υποστηριζόμενες από τη λειτουργία 80 καταστημάτων σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων 8 ηλεκτρονικών καταστημάτων που θα συμπληρώνουν τη φυσική παρουσία των καταστημάτων της Foot Locker στις 8 χώρες.
Για την επίτευξη αυτής της επέκτασης, ο Όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 40 εκατ. ευρώ σε κεφαλαιουχικές δαπάνες (capex), διασφαλίζοντας ότι το δίκτυο καταστημάτων της Foot Locker θα είναι εξοπλισμένο για να προσφέρει τα υψηλά πρότυπα που οι πελάτες της αναμένουν.
Το πλάνο επέκτασης θα χρηματοδοτηθεί κυρίως από τη λειτουργική κερδοφορία των δραστηριοτήτων λιανικής του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένης της κερδοφορίας της Foot Locker, καθώς και από τα υπάρχοντα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου, ενώ η διοίκηση παραμένει προσηλωμένη στην περαιτέρω μείωση του καθαρού δανεισμού των δραστηριοτήτων λιανικής.
Το μακροπρόθεσμο σχέδιο του Ομίλου περιλαμβάνει την ανάπτυξη 120 καταστημάτων σε πλήρη εξέλιξη, το οποίο ευθυγραμμίζεται με τον στρατηγικό του στόχο να αξιοποιήσει τη δυναμική ανάπτυξης και τις προοπτικές της αγοράς αθλητικών ειδών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ο Όμιλος στοχεύσει σε περιθώριο EBITDA 8%-10% καθώς η επέκταση προχωρά, το οποίο αντικατοπτρίζει τις συνέργειες για την αποδοτικότητα που θα επιτευχθούν μέσω των συνδυαστικών και συμπληρωματικών δραστηριοτήτων των εταιρειών.
Όπως αναφέρει η Fourlis στην ανακοίνωσή της, αυτή η συνεργασία αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον Όμιλο, καθώς ενισχύει τη θέση του ως κορυφαίο παίκτη στη λιανική αγορά αθλητικών ειδών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Αξιοποιώντας την καθιερωμένη παρουσία του στην αγορά, την εκτεταμένη υποδομή και τη γνώση των τοπικών αγορών, ο Όμιλος Fourlis θα επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη και θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της ΕΜΕΑ.