Πέμπτη, 28 Νοε.
18oC Αθήνα

Π. Σκαγιά της SKAG: Το μπλε τετράδιο και το success story στην Ιαπωνία

Π. Σκαγιά της SKAG: Το μπλε τετράδιο και το success story στην Ιαπωνία

Για τα τετράδια και τα χαρτικά είδη γραφείου μιλά στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr η διευθύνουσα σύμβουλος της Θ.Κ. Σκαγιάς – SKAG,  Πόπη Σκαγιά. Με αφορμή την έναρξη της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς, αναφέρεται στην ιστορία του μπλε τετραδίου Super ΔΙΕΘΝΕΣ, με το οποίο μεγάλωσαν πολλές γενιές μέχρι σήμερα. Εξηγεί για ποιο λόγο τα ελληνικά τετράδια, κατέκτησαν την αγορά της Ιαπωνίας και γιατί τα κλασέρ γραφείου SKAG αποτελούν το best seller προϊόν στις αγορές του εξωτερικού. Αναφέρεται επίσης στις ιδιαιτερότητες της φετινής χρονιάς, λόγω του Covid-19, αλλά και στην προσπάθεια που γίνεται μέσω της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για να στηριχθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις.

«Φέτος, είναι μία διαφορετική χρονιά. Η τάση είναι σχεδόν ίδια με την περσινή. Όμως το κενό που δημιουργήθηκε από το Μάρτιο μέχρι και το Μάιο, δεν έχει ακόμα αναπληρωθεί. Ανάλογη δύσκολη κατάσταση είχε βιώσει ο κλάδος το 2015, με το lockdown, όταν απαγορευόταν να εισάγουμε τις πρώτες ύλες. Αυτή, είναι ακόμα πιο δύσκολη κατάσταση, καθώς αφορά την αγορά παγκοσμίως».

Οι συνθήκες του ανταγωνισμού και οι φθηνές απομιμήσεις

«Η αγορά χωράει τα πάντα, από το φθηνό, το μεσαίας ποιότητας και το πολύ καλής ποιότητας, ακριβό τετράδιο. Η SKAG πάντα στόχευε και στοχεύει στην ποιότητα. Τα πολύ φθηνά τετράδια δεν είναι ανθεκτικά και μας κάνουν περισσότερο για πρόχειρες σημειώσεις, ενώ τα ποιοτικά μπορούν να διατηρηθούν για 8 μήνες, που διαρκεί η σχολική σεζόν».

Η πρόσβαση σε 28 χώρες του εξωτερικού

«Οι εξαγωγές μας ξεκίνησαν τη δεκαετία του ΄90, όταν για πρώτη φορά πήραμε μέρος στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Στα πέντε πρώτα χρόνια έφτασε το 25% του τζίρου να είναι εξαγωγές. Τότε η εταιρεία απλώθηκε σε 35 τότε χώρες, ενώ σήμερα είναι 28.  Σημαντικά επηρέασε η επέλαση των φθηνών, κινεζικών προϊόντων. Στην Ιαπωνία υποδέχθηκαν με χαρά τα προϊόντα μας, καθώς, οι διαστάσεις του τετραδίου είναι οι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα, κάτι που δεν ισχύει για παράδειγμα στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπου χρησιμοποιούν την Α4 διάσταση».

Η πρωτοβουλία για στήριξη των ελληνικών προϊόντων

«Από τα τέλη του 2017 είμαστε μέλη της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ μας. Αυτό που θέλουμε είναι να προωθήσουμε τις αξίες μας που είναι: Έδρα, παραγωγή και φορολογία στην Ελλάδα από Έλληνες ιδιοκτήτες έτσι ώστε να γίνουμε μία σημαντική μάζα»

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις