Έτος αλλαγών και επενδύσεων που άγγιξαν τα 10 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε το προηγούμενο έτος για τον όμιλο Πλαίσιο. Στις στρατηγικές κινήσεις του ομίλου, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Γεράρδος, στο πλαίσιο παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων προς τους αναλυτές, όπου έμφαση δόθηκε στο νέο κέντρο διανομής.
Αξιοσημείωτο ήταν ότι, κατά τη διάρκεια του lockdown, από το Πλαίσιο εξυπηρετήθηκαν περισσότερες από 330.000 παραγγελίες και παραδόθηκε ανέπαφα το 90% αυτών, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Το 2019 οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 317 εκατ. ευρώ από 308 εκατ. ευρώ το 2018, βελτιωμένες κατά 3%. Τα Κέρδη Προ Φόρων διαμορφώθηκαν στα 3 εκατ. ευρώ, ενώ τα Κ.Π.Φ. προσαρμοσμένα με την παραδοχή ότι το ΔΠΧΑ 16 δεν εφαρμόζεται ούτε για το 2019 διαμορφώθηκαν σε 4 εκ. Ευρώ.
Αναφορικά με τις στρατηγικές κινήσεις κατά το 2019, όπως αυτές παρουσιάστηκαν από τον κ. Κ. Γεράρδο, ξεχώρισαν οι εξής:
-Η προϊοντική γκάμα της Πλαίσιο εμπλουτίστηκε με τις οικιακές συσκευές που έχουν γίνει πλέον συνώνυμες με την τεχνολογία.
-Έλαβε χώρα επένδυση 8 εκατ. ευρώ σε ένα νέο Κέντρο Διανομής 10.000 τ.μ. που έδωσε τη δυνατότητα να στεγάζονται και να διακινούνται μαζικά ογκώδεις συσκευές, όπως αυτές των λευκών.
-Τον Ιούνιο ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο υπερκατάστημα της Πέτρου Ράλλη επιφάνειας 3.000 τ.μ..
-Αναμορφώθηκαν και προσαρμόστηκαν στη νέα εταιρική ταυτότητα τέσσερα ακόμη καταστήματα για να υποδεχθούν την νέα κατηγορία και υιοθετήθηκε η νέα εταιρική ταυτότητα στο κατάστημα του Mall.
-Λανσαρίστηκε μια state-of-the-art e-business πλατφόρμα που επιτρέπει στον όμιλο να υποδέχεται τεράστιο όγκο επισκεπτών χωρίς καθυστερήσεις και να έχει αυξημένες δυνατότητες προσωποποίησης.
Η πολιτική στην κρίση του κορονοϊού
Ο Γιώργος Γεράρδος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο μετά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων, αναφέρθηκε στην περίοδο που τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά λόγω μέτρων καταπολέμησης της πανδημίας. Επεσήμανε ότι εξυπηρετήθηκαν περισσότερες από 330.000 παραγγελίες και παραδόθηκε ανέπαφα το 90% αυτών, σε δύο έως τρεις μέρες κατά μέσο όρο.
Ανέφερε, επίσης, ότι για να εξυπηρετηθεί η ζήτηση, έπρεπε και ενεργοποιήθηκαν στο μέγιστο βαθμό οι υποδομές της Πλαίσιο και πιο συγκεκριμένα, το τηλεφωνικό κέντρο με 220 εξειδικευμένους συνεργάτες, οι άρτια εξοπλισμένοι χώροι αποθήκευσης στις κεντρικές αποθήκες σε Μαγούλα, επένδυση 30 εκατ. ευρώ, και στη Μάνδρα, επένδυση 8 εκατ. ευρώ.
Τέλος, ο κ. Γ. Γεράρδος ανέφερε ότι για την ικανοποίηση των παραγγελιών μεγάλη ήταν η συνεισφορά του άρτιου συστήματος διανομής, που διαθέτει 90 φορτηγά στόλο.