Οικονομία

Πόλεμος για την ιδιωτικοποίηση του ΟΠΑΠ

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στον ΟΠΑΠ με τους υποψηφίους επενδυτές να είναι έτοιμοι να προσφύγουν στη δικαιοσύνη και στους οικονομικούς εισαγγελείς για τη σύμβαση, που αποκαλούν φωτογραφική, με την ΙΝΤΡΑΛΟΤ την οποία ενέκρινε η Γενική Συνέλευση.Διαβάστε τη ''ντρίμπλα'' του ΤΑΙΠΕΔ.

Ομαδικά είναι τα πυρά των υποψηφίων επενδυτών του ΟΠΑΠ κατά της απόφασης της γενικής συνέλευσης με την οποία εγκρίθηκε, στο παρά πέντε της ιδιωτικοποίησης, ”βαριά” σύμβαση ύψους 109 εκατομμυρίων ευρώ (τουλάχιστον) με την ΙΝΤΡΑΛΟΤ.

Ουσιαστικά οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες για τον ΟΠΑΠ καταγγέλλουν πως με την επίμαχη σύμβαση ΚΑΙ δένονται τα χέρια τους για θέμα που ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να αποφασίσει , αλλά ΚΑΙ πριμοδοτείται με λεφτά του ΟΠΑΠ ένας εκ των επίδοξων αγοραστών.

Για αυτό και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του NewsIt, οι υποψήφιοι επενδυτές ετοιμάζονται να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη και στους οικονομικούς εισαγγελείς ώστε να ακυρωθεί η απόφαση ανάθεσης στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ, ακόμα και αν προηγήθηκε διεθνής διαγωνισμός.

Μάλιστα το ΤΙΠΕΔ για να προλάβει την αποποίηση τυχόν ποινικών ευθυνών, έκανε μία ”ντρίμπλα” πριν την έκτακτη γενική συνέλευση του Σαββάτου.
Εκεί λοιπόν το ΤΑΙΠΕΔ έστειλε μία επιστολή με την οποία και ”στήριξε” τη διοίκηση του ΟΠΑΠ αλλά και ”πέταξε” το μπαλλάκι της απόφασης στους ιδιώτες μετόχους.

Ο ΟΠΑΠ πάντως είναι αποφασισμένος να προχωρήσει με την ΙΝΤΡΑΛΟΤ ταχύτατα, και σήμερα κιόλας συνεδριάζει το Δ.Σ για να εγκρίνει την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης.

Διαβάστε επίσης:

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον