Τo «πράσινο φως» για τη συνεργασία των Public και Media Markt έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ανοίγοντας πλέον και τυπικά ο δρόμος για να δημιουργηθεί η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, με διευρυμένη δραστηριότητα στον τομέα ψυχαγωγίας. Τα δύο εμπορικά σήματα θα εξακολουθήσουν να αναπτύσσονται αυτόνομα, τόσο στην ελληνική, όσο και στην κυπριακή αγορά.
Σύμφωνα με τα σχέδια του ομίλου Olympia, συμφερόντων Πάνου Γερμανού και της γερμανικής πολυεθνικής Media Markt Saturn, από τη συνεργασία των δύο σημάτων θα δημιουργηθεί μία νέα εταιρεία με διευρυμένη δράση που αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στον τομέα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Ο όμιλος Olympia θα κατέχει το 75% του μετοχικού κεφαλαίου και η Media Markt το 25%, ενώ η νέα εταιρεία θα ελέγχει το δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η συμφωνία προβλέπει ότι τα δύο εμπορικά σήματα (Public και Media Markt) θα αναπτυχθούν εξίσου, ενώ απόφαση έχει ληφθεί, για να διατηρηθεί το σύνολο των καταστημάτων, φυσικών και ηλεκτρονικών, καθώς και ο αριθμός των εργαζομένων. Έτσι, θα διατηρηθεί η ομάδα στελεχών της Public και της Media Markt, ωστόσο, η διοίκηση που θα ασκείται θα είναι ενιαία, με επικεφαλής τον κ. Χρήστο Καλογεράκη, νυν CEO της Public.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις των δύο εταιρειών θα ξεπεράσουν τα 450 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ, να σημειωθεί, ότι το δίκτυο αριθμεί 67 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο, πολλά από τα οποία έχουν εμβαδόν χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων. Μετά από τη συνεργασία, η νέα εταιρεία διαθέτει 4 ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο ενώ το προσωπικό της συνολικά ξεπερνά τους 2.500 εργαζόμενους. Στα ράφια, τέλος, της νέας εταιρείας οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν περισσότερους από 1.500.000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων, ενώ να σημειωθεί, ότι από τα φυσικά της καταστήματα περνούν κάθε χρόνο τουλάχιστον 100 εκατ. άτομα.