Δευτέρα, 25 Νοε.
11oC Αθήνα

Σούπερ μάρκετ: Ένας στους τρεις Έλληνες θα «υιοθετήσει» τα ηλεκτρονικά ψώνια μετά την πανδημία

σούπερ μάρκετ
Φωτογραφία αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τον τρόπο που έκαναν οι Έλληνες τις αγορές τους από τα σούπερ μάρκετ και τα είδη τροφίμων που κατανάλωσαν την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού, προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari.

Συνοπτικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

-Τέσσερις στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σούπερ μάρκετ online, ενώ 1 στους 3 σκέπτεται να υιοθετήσει αυτή την συνήθεια στο μέλλον.

– Το 13% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σούπερ μάρκετ, ενώ το 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.

– 9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το e-shop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ ένας στους τρεις έχει ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service.

Φρούτα, λαχανικά και είδη καθαρισμού

Κατά την περίοδο της πανδημίας, περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά φρέσκων φρούτων & λαχανικών, και προϊόντων καθαρισμού.

Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και του αλκοόλ.

Όσον αφορά το κοινό που αγοράζει είδη super market online, είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών), ενώ και οι millennials που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί, λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία όσων θα εξέταζαν κάτι τέτοιο, έναντι όσων δεν θα το εξέταζαν.

Τέλος, καθοριστικό ρόλο ως προς την εξοικείωση με το ηλεκτρονικό shopping παίζει ο τόπος διαμονής. Όπως αποδεικνύεται από την έρευνα, οι κάτοικοι της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφέρειας Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online super market, λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις