Ο Σταύρος Μουρελάτος γενικός διευθυντής της The Coca-Cola Company για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, μιλά στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr για τα σχέδια της επόμενης μέρας.
Αναφέρεται μεταξύ άλλων στις νέες καταναλωτικές τάσεις για προϊόντα με λιγότερη ή μηδενική ζάχαρη, την ανάγκη για επενδύσεις με όρους βιώσιμης ανάπτυξης και τον εξέχοντα ρόλο που διαδραματίζει η ελληνική αγορά στην παγκόσμια στρατηγική του ομίλου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο πλαίσιο αυτό αναλύει, τους πυλώνες ανάπτυξης της Coca-Cola Hellas, ενώ με αίσθημα υπερηφάνειας τονίζει, ότι πρωτοβουλίες που αφορούν τον εμπορικό τομέα και το περιβάλλον και οι οποίες ξεκίνησαν από την Ελλάδα θεωρούνται παγκοσμίως, βέλτιστες πρακτικές για όλο τον κόσμο.
Ο κ. Μουρελάτος, εξηγεί επίσης τους λόγους, που η Coca-Cola παγκοσμίως έχει μετατραπεί σε total beverages company, τονίζει το ρόλο της 3Ε κι αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της Coca-Cola Hellas, αλλά και τους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη: