Οικονομία

Τέλη κυκλοφορίας 2017 – Πάγωμα ποσών – [Πίνακες]

- Έμειναν στα σενάρια οι αλλαγές, δεν ... προλαβαίνουν να αλλάξουν τα τέλη
- Παγώνουν οι τιμές στα επίπεδα των περυσινών τελών κυκλοφορίας
- Καμία ελπίδα για μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας όσων έχουν παλιό αυτοκίνητο
- Άλλαξε η ηγεσία στο υπουργείο, πάγωσαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2017

Αλλαγές ήταν και πάνε, φαίνεται ότι ήταν αρκετή μια αλλαγή, αυτή του αρμόδιου για τα έσοδα υφυπουργού για να πάνε περίπατο οι όποιες ελπίδες είχαν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για μείωση στα τέλη κυκλοφορίας του 2017.

Τρεις είναι οι κατηγορίες των μεγάλων χαμένων από το διαφαινόμενο πάγωμα των τελών κυκλοφορίας. Οι πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τους λιγότερο χαμένους, τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων από το 2007 μέχρι το 2010 που καθώς δεν θα υπολογιστούν όπως όλα δείχνουν τα τέλη τους με βάση τους ρύπους, δεν θα έχουν και την ελάφρυνση των περίπου 10 ως 15 ευρώ που προέκυπτε για τους περισσότερους.
Η δεύτερη μεγάλη κατηγορία ιδιοκτητών αυτοκινήτων που χάνουν είναι όσοι έχουν αυτοκίνητο από το 2000 ως το 2005 και που σύμφωνα με τα σενάρια που κυκλοφορούσαν τον τελευταίο καιρό θα είχαν σημαντική ελάφρυνση.
Οι πλέον ζημιωμένοι είναι όσοι ανήκουν στην τρίτη κατηγορία, όσοι έχουν αυτοκίνητο πριν το 2.000 και που θα είχαν εκπτώσεις ως και 500 ευρώ ή 40%.
Κερδισμένοι από το πάγωμα είναι όσοι έχουν καινούργιο αυτοκίνητο με εκπομπές ρύπων από 80 ως 89 γραμμάρια, καθώς δεν πέφτει, αν ισχύσει το πάγωμα, το όριο ατέλειας και έτσι δεν θα πληρώσουν ούτε και φέτος τέλη.
Οι πλέον κερδισμένοι είναι όσοι έχουν αυτοκίνητο άνω των 1.928 κυβικών και ειδικά όσοι έχουν καινούργιο και ακριβό αυτοκίνητο που με βάση τα λεγόμενα του πρώην υπουργού θα πλήρωναν αυξημένα τέλη.

Ιδού λοιπόν οι τιμές που θα ισχύσουν:

Κυβικά Πριν το 2000 Από 2001 ως 2005 Από 2006 ως το 2010
301-785 55 55 55
786-1.071 120 120 120
1.072-1.357 135 135 135
1.358-1.548 225 240 255
1.549-1.738 250 265 280
1.739-1.028 280 300 320
1.929-2.357 615 630 690
2.358-3.000 820 840 920
3.001-4.000 1.025 1.050 1.150
4.001 και άνω 1.230 1.260 1.380

Από εδώ και πέρα τα τέλη υπολογίζονται βάσει ρύπων και από τη στιγμή που παγώνουν στα επίπεδα του 2016 τα τέλη θα είναι:

Εκπομπές ρύπων Τέλη ανά γραμμάριο ρύπων Από Έως
0-90 0 0 0
91-100 0,90 82 90
101-120 0.98 99 118
121-140 1,20 145 168
141-160 1,85 261 296

Στην περίπτωση της χρέωσης με βάση τους ρύπους κυκλοφόρησε το σενάριο αύξησης για τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 160 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, σενάριο που παγώνει όπως όλα δείχνουν, μαζί με τα υπόλοιπα.

Κατά τα άλλα και καθώς δεν υπάρχει η παραμικρή επίσημη ανακοίνωση ας περιμένουμε να ανοίξει η εφαρμωγή του taxisnet  για να δούμε και τα οριστικά ποσά.

 

 

Οικονομία

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Οι δασμοί θα παραμείνουν σε ισχύ για μέρες και εβδομάδες, δήλωσε ο Αμερικανός υπουργός Εμπορίου
Ορισμένα νησιά, στα οποία ζουν μόνο πιγκουίνοι, μπήκαν στον κατάλογο των δασμών Τραμπ, ώστε χώρες να μην μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως «παραθυράκι», σύμφωνα με τον Χάουαρντ Λούτνικ 
Ο Χάουαρντ Λούτνικ
Ινδία-ΗΠΑ: Το Νέο Δελχί δεν σχεδιάζει ν’ ανταποδώσει την επιβολή δασμών κατά της Ουάσινγκτον
Η κυβέρνηση εξετάζει μία ρήτρα στο εκτελεστικό διάταγμα της επιβολής των αμερικανικών δασμών του Τραμπ που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο πιθανής αναστολής των δασμών για εμπορικούς εταίρους
FILE PHOTO: India's Prime Minister Narendra Modi speaks during a meeting at The Ministry of Foreign Affairs in Paris France July 14, 2023.
ΗΠΑ: Περισσότερες από 50 χώρες έχουν επικοινωνήσει με τον Λευκό Οίκο για την έναρξη εμπορικών διαπραγματεύσεων δήλωσε ένας σύμβουλος του Τραμπ
Ο διευθυντής του Εθνικού Οικονομικού Συμβουλίου των ΗΠΑ, Κέβιν Χάσετ, αρνείται ότι οι δασμοί του προέδρου Τραμπ είναι ένας έμμεσος τρόπος πίεσης της Κεντρικής Τράπεζας των ΗΠΑ για τη μείωση των επιτοκίων
The West Front of the U.S. Capitol building is pictured in Washington