Με την υπογραφή του τρίτου μνημονίου έχει ξεκινήσει ήδη να φαίνεται η… φοροκαταιγίδα, αφού ο ΕΝΦΙΑ έκανε την “επανεμφάνισή” του δίνοντας το… πρώτο χτύπημα. Ένα άλλο ζήτημα, όμως, που “καίει” εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενους είναι αυτό των τελών κυκλοφορίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τίποτε ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει ως προς το (πόσο) ψηλά θα πάνε, ωστόσο οι μεγάλες αυξήσεις φαίνεται πως δεν θα αποφευχθούν…
Μέχρι και τα 200 ευρώ ετησίως αναμένεται να φτάσουν, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΑΝΤ1.
Το υπουργείο Οικονομικών θα περάσει διάταξη για παράταση, πιθανόν μέχρι τις 20 Νοεμβρίου, για ένταξη στο καθεστώς ΦΠΑ των επιχειρήσεων που παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες για να βρεθούν ισοδύναμα, που θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι να αυξηθούν τα τέλη με:
– Σύνδεση τιμής & κυβικών
– Μεγαλύτερη αύξηση σε ακριβά και μεγάλου κυβισμού
– Μικρότερη σε φθηνά χαμηλού κυβισμού
– Κατάργηση εξαιρέσεων από τέλη κυκλοφορίας (αντιρρυπαντικά κλπ.)
– 1η κλίμακα: Αύξηση 50€
– 2η κλίμακα: Αύξηση 100€
– 3η κλίμακα: Αύξηση 150€
– 4η κλίμακα: Αύξηση 200€
Για παράδειγμα ένα Ι.Χ. αξίας 50.000 ευρώ, 3.000 κυβικών, εξαετίας: τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα είναι 880 ευρώ και με την αύξηση στην 4η κλίμακα θα πληρώσει 1.080 ευρώ. Η αύξηση, δηλαδή, θα είναι 200 ευρώ.
Σε ένα Ι.Χ. αξίας 15.000 ευρώ, 1.600 κυβικών, τετραετίας και με εκπομπή CO 201 – 250 (γρ./χλμ.): τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα είναι 2,8 ευρώ. Με την κατάργηση εξαίρεσης θα πληρώσει: 50 ή 100€, δηλαδή η αύξηση είναι 47-97 ευρώ.
ΠΗΓΗ: ΑΝΤ1