Είτε με πώληση μετοχών είτε με μακροχρόνια παραχώρηση των δραστηριοτήτων η κυβέρνηση θέλει να παραδώσει σε ιδιωτικά χέρια το μεγάλο λιμάνι της χώρας και όλα δείχνουν πως και η Cosco επιθυμεί να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο.
Η κινεζική εταιρεία πάντως φαίνεται να επιλέγει τη μέθοδο της παραχώρησης μετοχών και όχι του έργου , ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για προσφορά που κινείται στα επίπεδα του 1 δισ. ευρώ.
Στόχος της Κινεζικής εταιρείας είναι η μετατροπή του Πειραιά σε ένα από τα πιο βασικά λιμάνια της Ευρώπης και γι’ αυτό τον λόγο συνεχίζουν τις επενδύσεις με στόχο σύντομα να μπορούν να εξυπηρετούν πλοία 360 μέτρων και να ξεφορτώνουν περί τα 4.000 κοντέινερ μέσα σε 24 ώρες.
Μάλιστα, εκτιμάται ότι με τη λειτουργία των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ οι Κινέζοι θα μπορούν να διαχειριστούν περίπου 4,3 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια έως το τέλος του 2013.
Διαβάστε επίσης: