Λειτουργεί, μετά απο ριζική ανακαίνιση και επέκταση, σε περιβάλλον digital, παρέχοντας στους πελάτες και τους συναλλασσόμενους τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά στο χώρο του καταστήματος, αλλά και να εκπαιδευτούν στις τραπεζικές τεχνολογίες αιχμής, κάνοντας ακόμα ένα αποτελεσματικό βήμα – μαζί με την Eurobank – για την απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στη νέα, εξαιρετικά απαιτητική, εποχή.
Τα εγκαίνια του πρώτου digital καταστήματος πραγματοποίησε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Σταύρος Ιωάννου, ο οποίος τονισε ότι η σύγχρονη ψηφιακή τάση και οι αυξημένες απαιτήσεις των εξοικειωμένων πλέον με τις νέες τεχνολογίες πελατών τοποθετούν στον πυρήνα της στρατηγικής της Eurobank την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών. «Η Eurobank εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και αξιοποιεί τις digital τεχνολογίες και τα social media, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης προς όλους τους πελάτες και συνεργάτες της. Καινοτομούμε, ώστε να προσφέρουμε σε όλους όσους επιλέγουν για τις συναλλαγές τους την τράπεζά μας, την πλέον σύγχρονη και ασφαλή εξυπηρέτηση. Το πρώτο digital κατάστημα στην οδό Κανάρη, είναι μόνο η αρχή» πρόσθεσε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες του καταστήματος παρουσίασε ο γενικός διευθυντής Retail Banking Ιάκωβος Γιαννακλής.
Στο digital κατάστημα της οδού Κανάρη, μεταξύ άλλων, προσφέρονται δυνατότητες εκπαίδευσης του πελάτη στη χρήση ηλεκτρονικών καναλιών (e& mobile Banking), ενώ ολες οι διαδικασίες εξυπηρέτησης μπορούν να γίνονται, χωρίς τη χρήση χαρτιού, αφού ακόμα και η υπογραφή θα γίνεται ηλεκτρονικά σε pad.
Επίσης, θα υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν χρήσης wifi (διάρκειας μίας ώρας), χρησιμοποιώντας όλες τις υπηρεσίες του internet, καθώς και ειδικά διαμορφωμένος χώρος φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών των πελατών και θα υπάρχει booth εισπρακτικών μηχανών στην είσοδο του καταστήματος για πληρωμές λογαριασμών, καταθέσεις και εμβάσματα, όπως σε όλα τα καταστήματα της Eurobank.
Oι οθόνες πίσω από τα ταμεία θα τροφοδοτούνται σε πραγματικό χρόνο με πληροφορίες, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να αλλάζουν ανά πάσα στιγμήπροσφέροντας μια νέα εμπειρία στον επισκέπτη-πελάτη. Ένα ζωντανό κανάλι προώθησης με περιεχόμενο τραπεζικό και όχι μόνο (ταξίδια, πολιτισμός, αθλητισμός, συμβουλές, ευ ζην, κλπ).
Το καταστημα digital του Κολωνακίου λειτουργεί στο πλαίσιο ενός πρωτοποριακού πιλοτικού προγράμματος, που ακολουθεί την αναδυόμενη ψηφιακή τάση.