Στα 2,5 ευρώ μειώθηκε το κόστος διέλευσης στα διόδια της Νέας Αττικής Οδού για τα ΙΧ, όπως τονίζει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, ύστερα από την εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης.
Συγκεκριμένα, ο κ. Ταχιάος ανέφερε σχετικά με το κόστος των διοδίων σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Να λοιπόν που η #Αττική_Οδός “άλλαξε χέρια”».
Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη αλλαγή. Στα δημόσια ταμεία πέρασαν 3 δισ. και 275 εκατ. ευρώ για να ελαφρύνουν το δημόσιο χρέος κατά 1,5% περίπου του ΑΕΠ.
Λίγο νωρίτερα από τα μεσάνυχτα, η απόδειξη των διοδίων έγραφε «Αττική Οδός Α.Ε.». Τώρα πλέον, ξημερώνοντας η 6η Οκτωβρίου, γράφει «Νέα Αττική Οδός Α.Ε.» και το ΑΦΜ της εταιρίας έχει αλλάξει. Όσον αφορά τα διόδια, η τιμή τους κυμαίνεται στα 2,50 ευρώ πλέον.
Όπως τονίζει στην ανάρτηση του ο Υφυπουργός: «Αν με ρωτούσαν πριν από περισσότερο από έναν μήνα, νωρίτερα από τις 12 Σεπτεμβρίου, όταν και υπεγράφη η νέα Σύμβαση Παραχώρησης, θα έλεγα ότι το εγχείρημα της άμεσης μετάβασης από τον προηγούμενο στον νέο παραχωρησιούχο ήταν σχεδόν αδύνατον. Και όμως πέτυχε. Όπως ανέφερα κατά την κύρωση της Σύμβασης την Βουλή, τη διακύβευση είχε θέσει, ήδη από τον Αύγουστο, ο Κωστής Χατζηδάκης: Η ελάφρυνση του δημοσίου χρέους έπρεπε να γίνει φέτος, δεν μπορούσε να παραταθεί, ακόμη κι αν ήταν εφικτές οι ενδιάμεσες λύσεις που μελετήθηκαν, η αλλαγή έπρεπε να γίνει μέσα στην χρονιά».
Όπως εξήγησε: «Τον συντονισμό της νομοθετικής πρωτοβουλίας που θα έλυνε τους γρίφους της μετάβασης με την πολύτιμη συμμετοχή των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ, πολλών άλλων συναρμοδίων αρχών και ενός πολυμελούς επιτελείου συνεργατών και με συνομιλητές από την άλλη πλευρά τις εμπλεκόμενες εταιρίες, ανέλαβε και έφερε σε πέρας ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Μία νέα εικοσιπενταετία ενός σωτήριου για την Αθήνα έργου, με τις καλύτερες προϋποθέσεις και εγγυήσεις παροχής ποιοτικών υπηρεσιών ξεκινά. Την ίδια ώρα, μία δραστική μείωση του δημοσίου χρέους καταγράφεται ως ένα άλμα προς τα εμπρός για την ελληνική οικονομία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ