Η πιο “πράσινη” εταιρεία του 2009 χαρακτηρίστηκε η Sony Europe από το Environmental Graffiti, μια από τις πιο γνωστές πηγές περιβαλλοντικής ενημέρωσης. Η Sony ξεχωρίζει για τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της σε ενέργειες και πρωτοβουλίες φιλικές προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με την Emily Young, διευθύντρια επικοινωνίας για το περιβάλλον στην εταιρεία, η Sony στοχεύει σε οικολογικά προϊόντα που θα μειώνουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Το 2009 ξεχώρισε το πρόγραμμα Forest Guard, κατά την οποία οι μηχανικοί της Sony συνεργάστηκαν με μια ομάδα παιδιών για την πρόληψη των πυρκαγιών στα δάση. Επίσης σημαντική πράσινη δράση ήταν η συνεργασία με την πρωτοβουλία Prince’s Rainforest Project, για την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης σχετικά με την απώλεια δασικού κεφαλαίου στις τροπικές περιοχές, καθώς και η συνεργασία με τη σχολή European Business school ESCP- EAP με σειρά ομιλιών σχετικά με το ρόλο της τεχνολογίας στη λύση των θεμάτων της Κλιματικής Αλλαγής.
Δεύτερη πράσινη εταιρεία έρχεται η Timberland, όπου σχεδιάζει τα προϊόντα της με κοινωνικό και περιβαλλοντικό προσανατολισμό. Η ιστοσελίδα της εταιρείας έχει περιβαλλοντικό μήνυμα, ενώ πολλές δράσεις έγιναν με τη συμμετοχή πολιτών. Η Nokia έρχεται τρίτη στη πράσινη λίστα με μια σειρά περιβαλλοντικών δράσεων και οικολογικών εφαρμογών στα προϊόντα της. Ξεχωρίζει η ανακύκλωση των παλαιών συσκευών, καθώς δημιούργησε 5.000 σημεία ανακύκλωσης κινητών σε 85 χώρες σε όλο το κόσμο.