Το περιβαλλοντικό θέμα αυτές τις μέρες στη Μιράμπελλο είναι αυτό του “ελαιώνα”, δηλαδή ένα οικοσύστημα, που αποτελείται κυρίως από ελιές, πορτοκαλιές, αμυγδαλιές, λεμονιές, συκιές, κηπευτικά και πλούσια χαμηλή βλάστηση εκτάσεως 8 στρεμμάτων. Βρίσκεται δίπλα από το μεγάλο κατάστημα του Χαλκιαδάκη στην οδό Επιμενίδου και ο Δήμος το αγόρασε με σκοπό τη κατασκευή υπογείου πάρκινγκ. Η επιχείρηση θα ανήκει σε ιδιώτη και η στάθμευση θα είναι επί πληρωμή, ενώ θα απογυμνωθεί από τα δέντρα όλη η έκταση. Η πρακτική μέχρι τώρα έχει δείξει ότι σε κανένα από τα πάρκα στην Αθήνα, που κτίστηκαν υπόγεια πάρκινγκ δεν έγινε δυνατόν να φυτευτούν δέντρα στην ταράτσα, παρά μόνο λίγα θαμνοειδή, και παρά την αντίθετη διαβεβαίωση των υπευθύνων. Ακόμη δύο επενδύσεις για λιμενικά έργα στην ίδια περιοχή είχανε την εξής κατάληξη, 15 πολίτες προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αφού θεώρησαν ότι οι τόσο μεγάλες παρεμβάσεις στον αιγιαλό, αλλοίωναν το φυσικό τοπίο, έβαζαν σε κίνδυνο το ενάλιο και παραθαλάσσιο περιβάλλον και το μόνο που έδιναν ήταν ένα επιπλέον αστεράκι στις ξενοδοχειακές μονάδες. Η πλευρά των ξενοδόχων έχει συνειδητοποιήσει ότι το Μάιο του 2010, που θα γίνει η τελική εκδίκαση, ίσως χάσουν την υπόθεση.
Η δημιουργία του πάρκινγκ έχει δημιουργήσει νέες αναταράξεις. Μπορεί να μην είναι όπως η Αθήνα, αλλά όλες οι πόλεις μεγαλώνουν και η ποιότητα ζωής μέσα σε αυτές εξαρτάται από την οικολογική – πολιτική διαχείριση της κοινωνίας. Η έλλειψη οικολογικής συνείδησης σε μια αναπτυσσόμενη πόλη είναι άκρως επικίνδυνη, ενώ το μέγεθος του προτεινόμενου πάρκινγκ, για τα δεδομένα της πόλης είναι υπερβολικό. Η πρόταση της Οικολογικής Κίνησης, η οποία και συζητήθηκε με τον δήμαρχο της πόλης, ήταν η δημιουργία πάρκινγκ στην βόρεια πλευρά της έκτασης, η οποία είναι ήδη απογυμνωμένη, και η υπόλοιπη έκταση να γίνει πάρκο. Πρότειναν μάλιστα τη δημιουργία αναψυκτηρίου σε ήδη υπάρχον πέτρινο χτίσμα εντός του ελαιώνα, καθώς και τη δημιουργία μονοπατιών, καθιστώντας το πάρκο ιδανικό μέρος και για περιβαλλοντική εκπαίδευση. Ο Δήμος με αυτή τη πρόταση θα βγάλει χρήματα και από το πάρκινγκ, και από το αναψυκτήριο, χωρίς να έχει ξοδέψει αστρονομικά ποσά για τη δημιουργία του προτεινόμενου με καλντερίμι πάρκινγκ. Η πρόταση δείχνει ότι θα υπάρχει αρκετός χώρος στάθμευσης για 400 και περισσότερα αυτοκίνητα, και το σημαντικότερο θα διατηρηθεί και αυτός ο μεγάλος πράσινος πόρος της πόλης. Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις καλούν τους πολίτες τη Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου για να συζητήσουν το θέμα.